Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Reasons why I love blogging}

by - Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2014

Έχω καιρό να σας γράψω αλλά δικαιολογείστε με! Με δυο παιδιά μέσα στο σπίτι μόνη φαντάζεσαι πόσο ελεύθερο χρόνο μπορεί να έχω!Είναι μετρημένος στα δάχτυλα και κάποιες μέρες ανύπαρκτος μην σου πω!Το γεγονός ότι χάλασε το κινητό μου με κράτησε μακριά από το blog μιας και δεν διέθετα κάμερα να αποθανατίζω ότι με εμπνέει, με αποτέλεσμα να χαθεί λιγάκι ''μαγεία'' και να μείνει το Instagram μου ανενημέρωτο!Έχω κάνει πολλά πραγματάκια που θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σου  αλλά η Stacy την πέρασε για κουδουνίστρα και έτσι πήγε για ανακύκλωση. Ενός κακού μύρια έπονται όπως πολύ σωστά λέει ο λαός! 






 Αυτό που ήθελα να μοιραστώ σήμερα μαζί σου σήμερα είναι το πόσο τυχερή και πόσο πολύ με γεμίζει όλη αυτή η επικοινωνία μας στην blogoσφαιρα!..Χαίρομαι γιατί έχω γνωρίσει αναπτύξει πολύ τον κοινωνικό μου περίγυρο και εδώ στην Αθήνα αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα..Ήδη δημιούργησα τη δική μου αγαπημένη λίστα με blogs που παρακολουθώ συχνά και κάποια καθημερινά!Η πληροφορίες που λαμβάνω είναι ιδιαίτερα χρήσιμα κάθε φορά! Άλλοτε παίρνω ιδέες για τα party που έχω στο μυαλό μου να ετοιμάσω, συνταγές εύκολες και γρήγορες, diys έξυπνα που μπορώ να φτιάξω!Τα posts που λατρεύω να διαβάζω στις φίλες μου bloggers είναι εκείνα που μοιράζονται σκέψεις, όνειρα και γενικότερα φιλοσοφούν! 
Χτες είχα την τύχη να γνωρίσω από κοντά μια πολύ γλυκιά φυσιογνωμία..Ένα πολύ ζεστό κορίτσι με μια ενέργεια απίστευτη!
Πρόκειται για την Αναστασία από το λαχταριστό blog της Sunday spoon..Κέρδισα σε έναν διαγωνισμό που είχε διοργανώσει μέσω της σελίδας της και χάρηκα πολύ που θέλησε να μου το παραδώσει αυτοπροσώπως!Αυτό ήταν το υπέροχο σκουφάκι που κέρδισα, το οποίο το συνόδευε ένα πολύ γλυκό σακουλάκι γεμάτο με σπιτικά μελομακάρονα από τα χεράκια της νέας Food Blogger φίλης!

Αγαπώ πολύ την κοινότητά μας! Ξέρω πως έχει τα ups and down της, ωστόσο την αγαπώ! Αγαπώ όλες εσάς που μοιράζεστε! Το blog μου για μένα, πλέον, είναι η ψυχοθεραπεία μου! Όποτε με απασχολεί κάτι ξέρω πως θα ανοίξω τον υπολογιστή και θα αρχίσω να αποτυπώνω τις σκέψεις μου!Με κάποιες από εσάς ήδη έχω αναπτύξει περισσότερη επαφή και χαίρομαι που έχουμε αυτήν την επικοινωνία! Είστε όμορφη παρέα με αμέτρητες ιδέες που δεν ξέρω ποια να διαβάσω πρώτη!
Το blogging για μένα είναι χαρά! Μου δίνει φτερά!Και ξέρεις γιατί?Γιατί μπορείς και μοιράζεσαι όνειρα, σκέψεις, ταξίδια, εμπειρίες χωρίς δεύτερη σκέψη! Ακούγεσαι ή μάλλον διαβάζεσαι! Στην αρχή πίστευα ότι θα με διάβαζε μόνο η μαμά μου και η αδερφή μου! Τελικά είστε πολύ περισσότεροι από την οικογένειά μου! Όσα ευχαριστώ και να πω δεν είναι αρκετά!
Εδώ μπορώ και μοιράζομαι τα όνειρά μου, τις ανησυχίες μου, τις γκρίνιες μου, τις καχυποψίες μου πέρα από την υπόλοιπη θεματολογία! Μοιράζομαι χωρίς καχυποψία και κλείνω τα αυτιά μου όταν κάποιος με σχολιάζει αρνητικά επειδή κατέχω αυτή την σελίδα!Έξω από τον χώρο δεν μπορούν να νιώσουν την ενέργεια που σου δίνει όλο αυτό! 
Το Mama's 'n' Papa's είναι η δική μου κατάθεση ψυχής, το δικό μου προσωπικό ημερολόγιο, η δική μου ψυχοθεραπεία..
Και ευχαριστώ πέρα για πέρα όσους και όσες με διαβάζετε και μου χαρίζετε ένα κομματάκι του ελεύθερου χρόνου σας..

Ως την επόμενη συνάντησή μας σε μαμαδογλυκοφιλώ!




You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts