Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

all about Christmas!!~~

by - Δευτέρα, Δεκεμβρίου 08, 2014

Η φίλη μου η Μάγδα από το κάθε μέρα γονείς είχε μια ιδέα να συμμετέχουμε στην ανάρτησή της όσον αφορά τα Χριστούγεννα πριν και μετά τα παιδιά μας...
Έτσι, λοιπόν, μιας και είμαι αναγνώστρια του blog της και fan του τρόπου γραφής της, είπα να γράψω και εγώ..
Μόλις γέμισα την κούπα μου με ζεστό καφέ και λέω να κάνω μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν..
Τα δικά μου Χριστούγεννα πριν τα παιδιά μου...
Αναδρομή στα φοιτητικά μου χρόνια..
Καθώς τα σκέφτομαι κάνω μια γρήγορη σύγκριση με το σήμερα..
Καλά, δεν συμπίπτουν πουθενά οι τότε δραστηριότητες μου με τις τωρινές..
Συνήθως τα βράδια τα περνούσαμε έξω με τις κολλητές μου..
Ένα παραπάνω αυτές τις μέρες που όλες είχαμε περισσότερα λεφτά να χαλάσουμε..
Έριξα μια ματιά στο αρχείο μου και συνειδητοποίησα ότι οι πιο αγαπημένες μου φωτογραφίες που έχω φυλάξει είναι από Χριστουγεννάτικες εξόδους μας..


Αυτό που κυριαρχούσε εκείνες τις η μέρες ήταν ξενύχτια..ποτά..διασκέδαση σε νυχτερινά μαγαζιά..ψώνια μέχρι τελευταίας δεκάρας και όλα για την τον εαυτό μου φυσικά...κάποια μικροδωράκια για τους αγαπημένους μου και τα ανιψάκια μου...πολλή πολλή δουλειά σχεδόν 10 ώρες την ημέρα...καθόλου διάβασμα για το πανεπιστήμιο..βόλτες στην παραλιακή παρά το τσουχτερό κρύο..cinema..σπίτι με κρασάκι τζάκι και πολλές πολλές συζητήσεις..
Ακόμα και τότε, όμως, ήταν γεμάτα με υπέροχα γελάκια, γκρίνιες και πολλές πολλές αγκαλιές..
Φυσικά πρόκειται για τα ανιψάκια μου..τα παιδιά της αδερφής μου και του αδερφού μου..τα δικά μου πρώτα παιδιά....


Πάντα πήγαινα μαζί τους στα χριστουγεννιάτικα χωριά και περνούσαμε τέλεια..
Και φυσικά πάντα ήθελα να ζωγραφίζουν και εμένα!!
Ανήμερα των 2 γιορτών τα περνούσα πάντα στο σπίτι των γονιών μου απολαμβάνοντας τα τέλεια φαγητά της μανούλας μου..πάντα άκρως οικογενειακά..


Με τον Δημητράκη μου συνήθως φεύγαμε (- φεύγουμε) σε χιονοδρομικά..
Χριστούγεννα στον Παλαιό Άγιο Αθανάσιο και Αράχωβα την Πρωτοχρονιά!!..
Πουθενά δεν υπήρχε στην καθημερινότητά μου δραστηριότητα στην κουζίνα..
Μηδέν άγχος προετοιμασίας και τρεξίματος..
Είχαμε τις δικές μας μαμάδες για αυτό..




Όλα αυτά μέχρι να γίνει αυτό..
Τα Χριστούγεννα μαζί με τα παιδιά μου..
Το σπίτι μας είναι πιο στολισμένο περισσότερο από ποτέ, με χριστουγεννιάτικα τραγούδια  να παίζουν πολλές ώρες την ημέρα..
Εμείς ή θα ζωγραφίζουμε Άγιους Βασίληδες δίπλα στο τζάκι ή όλο και κάτι θα φτιάχνουμε στην κουζίνα..μπισκοτάκια και τα γλυκά, αλμυρά.ότι χωράει ο νους και τα βιβλία μαγειρικής μου...
Μέχρι σήμερα έχουμε φτιάξει 2 φορές μπισκότα για τον Αι Βασίλη και φυσικά πάλι ξεμείναμε,..
Λατρεύω τα Χριστούγεννα με τα παιδιά μας γιατί μαζί με αυτά απέκτησαν νόημα οι γιορτές μας και ο σκοπός τους..
Μαζί με αυτά δεν ξεχνώ να βοηθώ ανθρώπους που γνωρίζω ότι αντιμετωπίζουν ανάγκες..
Αγαπάμε τις βόλτες στα χριστουγεννιάτικα χωριά και να φτιάχνουμε ξανά και ξανά τις μπάλες μας στο δέντρο..
Λατρεύουμε επίσης να κάνουμε ψώνια μαζί..
Άσχετα αν σπανίως περισσεύει κάτι για τη μαμά και τον μπαμπά..
Οι ανάγκες τους δεν τελειώνουν ποτέ ως γνωστόν..
Τα πρώτα μας Χριστούγεννα με τον Ντίνο..
Τα 2α..
Τα 3α..

Ενώ έτσι ήμασταν πέρυσι που υποδεχτήκαμε τη Stacy λίγο πριν μας αφήσει ο χρόνος..
Φέτος θα προστεθεί ένα ακόμη ζουζουνάκι δίπλα απ' το δεντράκι μας..
Μιας και πέρυσι δεν μπορούσαμε να φωτογραφηθούμε ιδιαίτερα με τη μικρή, αφού ήταν λίγων ημερών..
Λέτε του χρόνου να υπάρχει και 3ο..χοχοχοχ...
Αστειεύομαι φυσικά..(εγκεφαλικό)..
Καλά Χριστούγεννα αγαπημένοι μου!..
Μας εύχομαι μόνο Υγεία και Αγάπη!!!.
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts