Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Thirsty Thursday cocktails!

by - Πέμπτη, Οκτωβρίου 16, 2014

Δεν ξέρω γιατί αλλά η Πέμπτη είναι η αγαπημένη μου μέρα της εβδομάδος..Από μικρή την αγαπούσα αυτή τη μέρα..Ίσως επειδή την επόμενη μέρα είναι η Παρασκευή, η τελευταία μέρα του σχολείου..Ίσως, πάλι, επειδή στα φοιτητικά μου χρόνια τα καλύτερα ξενύχτια τα κάναμε Πέμπτη..Ήταν η αγαπημένη μέρα μας να βγούμε να το ευχαριστηθούμε..Διότι, εκείνα τα χρόνια - μην κοιτάτε τώρα που δεν κυκλοφορεί ψυχή σχεδόν πουθενά-το Σάββατο συνηθίζαμε να λέγαμε ότι "κατέβαιναν όλοι απ' τα χωριά τους" και επικρατούσε ένας πανικός..Οπότε μια ασφαλή επιλογή ήταν η Πέμπτη..Είναι καιρός να αρχίσω να μοιράζομαι μαζί σας γρήγορες συνταγές σχεδόν του λεπτού από αγαπημένα μου cocktails..Όσοι είστε του "αθλήματος" δεν έχετε παρά να τα δοκιμάσετε..Θα ξεκινήσω με το άκρως κλασσικό και σύνηθες cocktail..

Cocktail Margarita

mamasnpapas cocktails

Υλικά :
  • 60ml τεκίλα
  • 2 κουτ. σούπας Τριπλ Σεκ ( άχρωμο λικέρ, γλυκό με γεύση πορτοκάλι)
  • 2 κουτ. σούπας φρέσκο χυμό lime
  • 1 κουτ. γλυκού σιρόπι ζάχαρη
  • παγάκια
Παρασκευή :Γεμίζουμε το σέικερ μέχρι επάνω με πάγο!Βάζουμε όλα τα συστατικά, χτυπάμε δυνατά και στραγγίζουμε στο ποτήρι μας, στο οποίο ήδη έχουμε περάσει στο χείλος μια φέτα lime και το έχουμε ακουμπήσει σε ένα πιάτο με αλάτι...διακοσμούμε αν θέλουμε με μία φέτα lime!Αν έχετε ποτήρι για cocktail ακόμα καλύτερα..ειδάλλως χρησιμοποιήστε χαμηλό ποτήρι.Εμένα από την συχνή χρήση μου απέμειναν μόλις δυο στη συλλογή!!..
mamasnpapas cocktails

Το μόνο κακό με τα αυτά είναι ότι είναι βόμβα θερμίδων!!...Για όσες κάνουμε δίαιτα..είναι μαρτύριο..Σήμερα περιμένω παρέα στο σπίτι..Ίσως να κάνω μια εξαίρεση..Ελπίζω να μη με διαβάζει η διαιτολόγος μου...Καλό υπόλοιπο Πέμπτης...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts