Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Saturday night fever??!~~~~

by - Σάββατο, Οκτωβρίου 18, 2014

Σαββατόβραδο και είμαι σπίτι..Χουχουλιασμένη στον καναπέ και ταινία να παίζει..Σήμερα ήταν πολύ κουραστική η ημέρα..Όπως σας έγραψα, το πρωινό το περάσαμε στο πάρκο..Έπειτα επιστρέφοντας στο σπίτι και αφού ξεμπέρδεψα με τα φαγητά πώς μου 'ρθε να συμμαζέψω το craft room..Μια ολόκληρη σακούλα σκουπιδιών βρέθηκε γεμάτη στον κάδο ανακύκλωσης..Ώρες ώρες απορώ με τον εαυτό μου..

Διότι δεν είμαι άνθρωπος που μαζεύει πράγματα..Καλά..μαζεύω αλλά μόνο αυτά που υπεραγαπώ..Anyway..χρειάστηκαν 2 ώρες να το κάνω να μοιάζει και πάλι όμορφο..Κρέμασα και το ημερολόγιο του 2015 σε μια γωνίτσα, έτοιμο να το ξεφυλλίσουμε..Το αγόρασα από τα παιδιά του Λυκείου της περιοχής και μάλιστα περιέχει φιλοσοφικά αποφθέγματα..Ενδιαφέρον πολύ!..Έπειτα ήθελα να πάρω το αγοράκι μου ένα δωράκι μιας και βγάλαμε τον γύψο την εβδομάδα αυτή που μας πέρασε, και θέλησα να το γιορτάσουμε κάπως έτσι..Οπότε ξεκινήσαμε με την προοπτική να πάρουμε κάτι ακόμη για τη συλλογή μας με τις πλαστελίνες..Για άλλο ξεκινήσαμε αλλού καταλήξαμε!..Ο μικρός ήθελε αεροπλανάκι με τηλεχειριστήριο..Από μέρες το λέει..Οπότε βρήκαμε το γνωστό αεροπλάνο από τη σειρά Planes που διέθετε remote control ..Η χαρά του δεν περιγραφόταν..Και οι υπόλοιποι χαίρονταν μαζί του. Φυσικά μιας και διακρίσεις δεν κάνουμε πήραμε ένα εκπαιδευτικό για τη μικρή μας αδερφούλα...Πολλές πλαστελίνες Playdoh στα χρώματα που δεν είχαμε και πολλά πολλά σχήματα και αξεσουάρ..



Η μικρή έτρωγε μανιωδώς την κορδέλα της ενώ ο Ντίνος έψαχνε για τα αγαπημένα του Planes..Μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι τις προηγούμενες φορές ήθελε να τα πάρει όλα..Ότι έβλεπε μπροστά του..Αυτή τη φορά μου φάνηκε πολύ αποφασισμένος..Ήξερε τι ήθελε και ήθελε μόνο αυτό..Τίποτα άλλο δεν του αποσπούσε την προσοχή..Αυτή τη στιγμή περιττό να σας πω ότι έχει κοιμηθεί αγκαλιά με το τηλεχειριστήριο και το αεροπλάνο δίπλα του σε απόσταση αναπνοής..Αύριο θα δοκιμάσουμε τα νέα εξαρτήματα που πήραμε και θα κάνουμε πολλά πολλά cupcakes από πλαστελίνη μιας και τη λατρέψαμε από το κουτί και μόνο..
Σε νέα ανάρτηση που έρχεται σε λίγο θα σας δώσω τη συνταγή μου για κρέπες από τα χεράκια της γλυκιάς μου μανούλας...
Σας είπα ότι σε λιγότερο από δέκα μέρες θα την έχω κοντά μου??..
Εκεί να δεις γλέντια!!..
Χιχιχιχιχ...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!..

Μην ξεχάσετε να ονειρευτείτε σήμερα..


Εγώ λέω να ονειρευτώ κάτι αγαπημένο..
Always and forever..





You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts