Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

mama's 'n' papa's at the zoo!!~~@~~@

by - Δευτέρα, Οκτωβρίου 27, 2014

Happy week!!!
Δευτερίτσα Δευτερίτσα και πρώτη φόρα χαίρομαι τόσο για αυτήν τη μέρα!!
Συνήθως τις Δευτέρες έχω τη μελαγχολία του Σαββατοκύριακου που μας άφησε!!...
Σήμερα, όμως, έχω την αδερφούλα μου και τα ανιψάκια μου παρεούλα..
Αυτή τη στιγμή έχω τη Ζωζώ μου δίπλα μου και προσπαθώ να τη μυήσω στα μονοπάτια της jazz...
Ευτυχώς τη τρέλα του Λονδίνου την έχει υιοθετήσει ήδη..
Και θέτει τους δικούς της στόχους για το μέλλον..
Υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού της να σπουδάσει στο εξωτερικό και πολύ χαίρομαι για αυτό!!..
Anyway..
Let's get to the point..

Είμαστε παρεούλα από το Σάββατο το πρωί και το σπίτι δεν μας έχει δει σχεδόν καθόλου..
Την πρώτη μας μέρα την αφιερώσαμε στα ψώνια ..\
Πού αλλού..στη Γλυφάδα τριγυρνούσαμε!!..
Μια στάση στο αγαπημένο μου σημείο για καφεδάκι...

Μια κούπα την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα!!~~!
Το απόγευμά μας το περάσαμε στο πάρκο, κλασσικά, και έπειτα στο γήπεδο με τη μπάλα μας στο χέρι..
Τα αγόρια έπαιζαν ποδόσφαιρο στο βρεγμένο γρασίδι, ενώ τα κορίτσια διασκεδάζαμε βγάζοντας φωτογραφίες!!  
 


Την Κυριακή μας την περάσαμε στο Αττικό Ζωολογικό πάρκο!..
Ήταν και η γιορτή του Δημητράκη μου και την αφιερώσαμε στα παιδιά μας!..
Ξεκινήσαμε πρωί πρωί γιατί είχαμε σκοπό να δούμε όλα τα ζωάκια που φιλοξενεί..
Πάμε να ρίξουμε μια ματιά περί τίνος πρόκειται>??..



Το πάρκο φιλοξενεί πάνω από 2000 ζώα από 350 διαφορετικά είδη!















Όταν με άφησαν τα πιτσιρίκια αποθανάτισα!!..
Βέβαια, η εμπειρία δεν περιγράφεται..
Ειδικά για τα παιδιά είναι ένα υπέροχο ταξίδι..
Επίσης, παρακολουθήσαμε show με τα δελφίνια αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορώ να το ανεβάσω από το κινητό μου!~..
Σύντομα θα φιλοξενήσουν εγκαταστάσεις "Δεινοσαυρόπολις" , ένα μουσείο εξέλιξης με έμφαση στην εποχή των δεινοσαύρων, καθώς και το " Ωκεανόπολις" , ένα πρότυπο ενυδρείο!..
Εμείς σίγουρα θα πάμε..
Γιατί όχι και εσείς!!..??
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Είναι η ώρα του Golden Hall για ψώνια..
Καλό απόγευμα!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts