Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy Sunday!!~~

by - Κυριακή, Οκτωβρίου 05, 2014

Ο καιρός σήμερα απαιτεί χουχούλιασμα, κουβερτούλα στον καναπέ, παιχνίδι στο χαλί με τα παιδιά και χαλάρωση γενικότερα..
Τα ζουζούνια βρίσκονται στα κρεβατάκια τους για τη μεσημεριανή τους siesta..
Ο μπαμπάς μας πήγε να συναντήσει φίλους του για καφεδάκι και εγώ δεν χάνω ευκαιρία να κάνω αυτά που δεν μπορώ όταν όλοι βρίσκονται τριγύρω..
Έτσι, λοιπόν, αφού απόλαυσα το ντουζάκι μου και έβαλα τις κρεμούλες μου έφτιαξα το αγαπημένο μου Earl Grey τσαγάκι ..έβαλα την αγαπημένη μου ταινία να παίζει ...
Κάθομαι στη γωνίτσα μου και σκέφτομαι τη χτεσινή μας έξοδο..
Βρεθήκαμε με φίλους για φαγητό..
Εκεί γνώρισα έναν υπέροχο άνθρωπο..μια φίλη του Δημήτρη..
Γιατί λέω υπέροχο??..
Διότι έχει ιδρύσει έναν φιλανθρωπικό οργανισμό, μη κερδοσκοπικό, με μια φίλη της μαζί και με καθαρά δικά τους έξοδα προσπαθούν να βοηθήσουν οικογένειες και συγκεκριμένα παιδιά, τα οποία λόγω οικονομικών προβλημάτων και έλλειψη δουλειάς των γονέων στερούνται καθημερινά τα απαραίτητα..
Από καιρό σκεφτόμουν πολλά όσον αφορά τα παιδάκια που αναγκάζονται να βιώνουν τέτοιες δραματικές εμπειρίες σε αυτήν την τόσο τρυφερή ηλικία..
Συγκεκριμένα, και αφού είδα και ξαναείδα την εκπομπή της action aid , μέσα μου ήθελα απεγνωσμένα να υιοθετήσω ένα παιδάκι..
Αλλά και μέσα από το blog μου ήθελα να δραστηριοποιηθώ σχετικά με αυτά τα ζητήματα..
Νομίζω ότι η φίλη μου η Αναστασία και το Love Kids - Αγάπη παιδιών θα μου προσφέρουν αυτή τη χαρά να φανώ χρήσιμη με όποιον δυνατό τρόπο..
Μπείτε στον κόπο και περιηγηθείτε στην σελίδα της Αγάπης Παιδιών και βοηθήστε και εσείς με όποιον τρόπο μπορείτε!
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ανθρώπους της διπλανής πόρτας..
Για τους συνανθρώπους μας και για τα παιδιά της δικής μας χώρας!!..
Διαβάστε το Πώς ξεκίνησε ο οργανισμός και ευαισθητοποιηθείτε!!..
Εγώ από εδώ και στο εξής θα σας ενημερώνω για τα δρώμενα του οργανισμούς αυτού και θα χαρώ πολύ να πάρω μέρος κάποια στιγμή και ίδια σε αυτά!
Μην ξεχάσετε να δείτε και τη σελίδα τους στο facebook Lovekids!!!!!!
Σήμερα, λοιπόν, η δική μου μέρα κατακλύζεται από τέτοιες σκέψεις..
Σκέψεις αγάπης..
Γιατί τα δικά μου τα παιδιά τα έχουν όλα..
Δεν τους λείπει απολύτως τίποτα..
Ούτε φαγητό..ούτε ζέστη..ούτε παιχνίδι..
Αλλά πολύ περισσότερο δεν τους λείπει αγάπη, ασφάλεια, εμπιστοσύνη και ευτυχία..
Καιρός να μάθουμε να τα μοιραζόμαστε όλα αυτά..
Και θα χαρώ πολύ να ξέρουν τα παιδιά μου να μοιράζονται, να ευαισθητοποιούνται και να κινητοποιούνται όποτε και όταν χρειάζεται..
Σας αφήνω..'
Ώρα και για τη siesta της μαμάς!!..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts