Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

happy lazy Sunday!

by - Κυριακή, Σεπτεμβρίου 28, 2014

Πρωινό καφεδάκι στη βεράντα..
Μα πότε άλλαξε έτσι ο καιρός??..
Μέχρι χτες φορούσαμε σορτσάκια..
.
Τρέχω μέσα να βάλω κάλτσες και ζακέτα..
Μπρρρρ....
Σήμερα ομολογουμένως δρόσισε για τα καλά..
Το Σαββατοκυριακό αυτό το περνάμε μόνοι μας με τα παιδάκια μου..
Ο μπαμπάς μας είχε επαγγελματικό ταξίδι και ήταν ευκαιρία να παίξουμε λιγάκι παραπάνω..
Θαρρείς και όταν λείπει ο άντρας από το σπίτι όλα μένουν στη θέση τους μ' ένα τρόπο μαγικό..
Χτες αφού η μαμά προμηθεύτηκε με ακόμη περισσότερες πλαστελίνες και πινέλα από το βιβλιοπωλείο που δουλεύει μια καλή της φίλη, είπαμε όλο το απόγευμα να το ρίξουμε στα καλλιτεχνικά..
Ο Ντίνος αγάπησε περισσότερο τις πλαστελίνες μιας και αυτή τη φορά του φάνηκε περισσότερο διασκεδαστικό..
Η Stacy, δε, δεν έφευγε από το πλευρό του..
Κάποια στιγμή ο Ντίνος τραγουδούσε και η μικρή κουνούσε με ρυθμό τον ποπό της χωρίς να κρατιέται από κάπου παρακαλώ..

 Το καλό με αυτή την εταιρεία είναι ότι δεν λερώνουν καθόλου..και είναι πολύ πιο μαλακές από οποιαδήποτε άλλη εταιρία..
Την άλλη εβδομάδα λέω να παραγγείλουμε το εργαστήριο μπισκότων..
Όποτε φτιάχνει η μαμά cookies και cupcakes να φτιάχνουν και αυτά τα δικά τους χρωματιστά γλυκύσματα!..
Νομίζω θα το λατρέψουν!
Αργότερα ήρθε και η μικρή μας θεία, η Εύη..
Ο Ντίνος λατρεύει να τη σέρνει στο δωμάτιο..
Κάθονται στο χαλί και το παιχνίδι ξεκινά..
Επίσης, όποτε βρίσκει ευκαιρία πάντα έρχεται να μας πάει βόλτα με το αυτοκινητάκι της που τόσο λατρεύουμε εγώ και ο Ντίνος, τώρα που η μαμά ξέμεινε από αυτοκίνητο..
Κάποιες άλλες φορές παίρνει μόνο τη μαμά και φεύγει!>!>
Και τότε είναι που η μαμά είναι πιο χαρούμενη από ποτέ..
Yeyy!!!!
Όταν η θεία παίζει με τα ανιψάκια της, λοιπόν, η μαμά βρίσκει λίγο χρόνο να δει τις σημειώσεις της..
Χτες εκτύπωσα τα αγαπημένα μου printables για οργάνωση των βάζων μου στο craftroom..
Σήμερα απλά έχω να τα κόψω και να κολλήσω τις ταμπελίστες στο καθένα που αντιστοιχεί..
Μπορείτε να τα βρείτε εδώ!!!!!
...τις προηγούμενες μέρες τηλεφώνησα στην αγαπημένη μου εταιρία αγγλικών βιβλίων και παρήγγειλα την καινούργια έκδοση για pre- junior να ξεκινήσουμε να χαζεύουμε με τον Ντινούλη..
Ναι ξέρω..είναι λιγάκι νωρίς θα μου πείτε...
Η αδερφή μου ειδικά απόρησε όταν της το είπα..
Απλά κοιτάμε τις εικόνες και προσπαθώ έστω και μια δυο λεξούλες να του μείνουν στο μυαλουδάκι του που είναι σαν σφουγγάρι..
Ok..υπάρχουν στιγμές που με κοιτάει με απορία ο μικρός..
Άλλες πάλι όμως με παρατηρεί που του διαβάζω στα αγγλικά..
Λες και αρχίζει η αποτύπωση..
Όταν ήμουν 4 αρων χρονών ο μπαμπάς μου μάθαινε αγγλικά στο σπίτι..
Πάντα τρύπωνα στην αγκαλιά του και προσπαθούσα να δω τι τον κρατάει τόσο απασχολημένο..
Το σίγουρο είναι ότι μου έμαθε πρώτα να γράφω το όνομα μου στα αγγλικά και μετά στα ελληνικά..
Έτσι εξηγείται η τρέλα..
Πφφφ!
Ο καλός μου πατερούλης..
Wish he was here..
So, today we gonna wear pajamas all day..
Το επιβάλλει η μέρα και ο καιρός άλλωστε..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!..
Time for breakfast!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts