Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

house cleaning free printables

by - Τρίτη, Σεπτεμβρίου 16, 2014

Τρίτη σήμερα και ο καιρός από χτες έχει αλλάξει πολύ..
Σαν να άρχισε να θυμίζει λιγάκι φθινόπωρο εδώ στα νότια προάστια..
Καιρός δεν ήταν??..
Αυτός ο μήνας για μένα είναι της αλλαγής...
Με τη βοήθεια της αγαπημένης μου διαιτολόγου, από την εξίσου πανέμορφη Θεσσαλονίκη, θέλησα να ξαναμπώ στα ρουχάκια μου..
Μία ντουλάπα γεμάτη ρούχα και σχεδόν κανένα από αυτά δε μου ταιριάζει..
Ok..σίγουρα δεν θα είναι εύκολο..
Αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο..
Άλλωστε έδωσα υπόσχεση στη μανούλα μου όταν γυρίσει με το καλό να της θυμίζω περισσότερο την μικρή της κορούλα..
Εφοδιάστηκα με κάθε είδους δοσομετρητή..ζυγαριά κουζίνας αλλά και μπάνιου της αγαπημένη μου σειράς xavax..ηλεκτρονικές και design-ατες..

Το κακό είναι ότι μου ζητάει και ο Ντίνος να του μετράω το φαγητό και εκεί είναι που σκέφτομαι πόσο πολύ θέλει να κάνουμε τα ίδια πράγματα για να αισθάνεται μεγάλος..
Πφ....δύσκολη ώρα..
Αυτή μετά το μεσημεριανό..
Θέλεις οπωσδήποτε ένα γλυκάκι..
Ευτυχώς έχω φυλαγμένο γλυκό κουταλιού πορτοκάλι, φτιαγμένο φυσικά από τα χεράκια της μανούλας μου!..μία κουταλιά 3 φορές την εβδομάδα επιτρέπεται..
Αυτήν την εβδομάδα ξεκίνησα με γενικές καθαριότητες μιας και αποχαιρετάμε σιγά σιγά το καλοκαιράκι και θα κλειστούμε σπίτι..πρέπει όλα να είναι μοσχοβολιστά..
Οι κουρτίνες είχαν την τιμητική τους..
Λιγάκι μαλακτικό παραπάνω και να τη η μυρωδίτσα στο σπίτι...
Πάντα ήμουν της οργάνωσης και του προγράμματος..
Με βοήθησαν πολύ και τα home cleaning schedules που βρήκα στο διαδίκτυο...
Free pritables και για εσάς...
Διαλέξτε το δικό σας..






Ανάλογα με τα κέφια μου κάθε φορά εκτυπώνω και διαφορετικό..
Το τελευταίο που αναφέρεται καθαρά και μόνο στην κουζίνα το λάτρεψα!..
Κάθε μέρα και από κάτι χωρίς να τα φορτώνεστε όλα μαζί..
Μην ξεχνάμε ότι έχουμε και τα παιδιά να φροντίσουμε και δυστυχώς ο χρόνος δεν περισσεύει..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Ώρα για περίπατο..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts