Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

home back home

by - Τετάρτη, Ιουλίου 09, 2014

Αγαπημένες και αγαπημένοι μου!..πάει τόσος καιρός που έχουμε να τα πούμε.
Πέρασε ένας ολόκληρος μήνας και λιγάκι παραπάνω!..
Η αγάπη μας για τη συμπρωτεύουσα υπερίσχυσε και μας κράτησε παραπάνω από όσο έπρεπε κοντά της..
Λίγο οι ετοιμασίες για το party του Ντίνου...λίγο το τρέξιμο για τη βάφτιση της μικρής στο νησί..
Όλα ήθελαν το χρόνο τους και πολύ πολύ υπομονή..
Οι μέρες κύλησαν όμορφα γεμάτες παρέα και καθόλου ήσυχα θα έλεγα..
Τα πρωινά αλλά και τα απογεύματά μας ήταν συνέχεια με κόσμο και παιχνίδι..
Υπήρξαν και μαλώματα φυσικά, μιας και ο "Dino's doesn't share toys" όπως ο "Joy doesn't share food" ένα πράμα..
Χόρτασα πολύ πολύ τους δικούς μου όμως..
Την αδερφούλα μου την εκμεταλλεύτηκα όσο δεν έπαιρνε άλλο..
Βγήκα με φίλους μετά από πολύ καιρό μόνη μου..
Αισθάνθηκα και γυναίκα εκτός από μαμά- καθαρίστρια..
Έκανα τα beaute μου..
Αλλά κυρίως ξεκουράστηκα πολύύύύ!!
Τα μεσημέρια το ρίχναμε στον ύπνο με τα ζουζούνια μαζί..φρόντιζα να τρώμε την ίδια ώρα και οι 3 και αμέσως μετά όλοι μαζί για ύπνο..
Το σπίτι της μαμάς μου είναι γνωστό για την απίστευτη δροσιά του..
Ευτυχώς έχουμε τις ανέσεις μας εκεί..
Πάρκο...κρεβατάκι..μπανιερά..καρότσια..σαν να είμασταν σπίτι μας ένα πράμα..
Λείπει και η mommy μου στο νησί οπότε το σπίτι το είχαμε όλο στη διάθεσή μας..
Κάναμε διάφορες εξορμήσεις..
Στο βουνό..στη θάλασσα..
Αυτό όμως που θα μας μείνει αξέχαστο είναι το 3rd birthday party που ετοίμασα με πολύ πολύ μεράκι για το αντράκι μου!..
Ετοιμάζω post για αυτό αμέσως μόλις πέσει λιγουλάκι η στοίβα με τα ασιδέρωτα ρούχα!! 
Να κάποιες εικόνες από το χωριό..και τον κήπο της μαμάς μου..




Ο Ντίνος δεν υπήρχε περίπτωση φυσικά να μην ανέβει σε τρακτέρ..
Στην αγκαλιά του Θείου μου Αναστάση!..

Τα ξαδερφάκια με τα ίδια παπουτσάκια..
Η Ελισάβετ παίζει με την μπεμπούλα που την έχουμε κλειδωμένη στο καρότσι..
Οι μέρες μας στη θάλασσα..
Ο Ντίνος και η γρανίτα καρπούζι του..
Happy meal της παραλίας..

Η μαμά παίζει με τη άμμο..
Daddy is swimming..
Και κάπως έτσι κύλησαν οι μέρες μας μακριά από το blogging και τη βαβούρα του Αλίμου..
Ετοιμάζω ανάρτηση σχετική με το πειρατικό μας πάρτι..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts