Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Τσαγκαροδευτέρα!

by - Δευτέρα, Ιουλίου 21, 2014

Τσαγκαροδευτέρα σήμερα και η ρουτίνα ήρθε από μόνη της..
Το Σαββατοκύριακο λόγω αδιαθεσίας της μικρής μου ροζουλένιας δεν καταφέραμε να φύγουμε για το εξοχικό..
Μείναμε στο σπίτι και ξεκουραστήκαμε μιας και την εβδομάδα που μας πέρασε δεν κοιμηθήκαμε ιδιαίτερα τα βράδια..
Γαστρεντερίτιδα γαρ..
Η εβδομάδα αυτή είναι γεμάτη με τις τελευταίες ετοιμασίες όσον αφορά τη βάφτιση της μπεμπούλας μας..
Αναμένω με αγωνία τα ρουχάκια και παπουτσάκια που θα φοράει πριν το μυστήριο το κορίτσι μου, τα οποία παρήγγειλα από την αγαπημένη μου SuperMom Sofia Athanasiadou και το υπέροχο μαγαζί της στην εξίσου υπέροχη και μαγευτική Σαντορίνη La Petit Boutique..
Τα αγαπημένα μου παπουτσάκια Michael Kors
 έχουν επίσης πάρει το δρόμο τους για να στολίσουν τα ποδαράκια μου με το σμαραγδένιο μου φόρεμα..

Όσον αφορά τους άντρες τις οικογένειας μόνο ο μπαμπάς μας εκκρεμεί...
Ως συνήθως φυσικά..ευελπιστώ εντός των ημερών της εβδομάδος να έχουμε ξεμπερδέψει..
Άλλωστε οι δύσκολες τις υπόθεσης είμαστε εμείς οι γυναίκες..
Ο Ντίνος θα είναι ένα αντράκι μέσα στο Tommy πουκαμισάκι του ότι πρέπει για να συνοδέψει την μικρή του αδερφή στο παρεκκλήσι του Αι Γιάννη Διμινίστρας..
Όπως σας είπα ως τόπο μυστηρίου διαλέξουμε το υπέροχο Φισκάρδο..
Για τις σημαντικές αυτές στιγμές της ζωής μας θέλω κάτι ξεχωριστό..
Κάτι γραφικό..
Κάτι ονειρεμένο..
Οι εικόνες  μου έχουν μείνει ανεξίτηλες από το γάμο μου και τη βάφτιση του Ντίνου δίπλα στη θάλασσα στο παρεκκλήσι του Αι Γιάννη του προδρόμου στις Ράχες Φθιώτιδος..


Το ίδιο μοναδικά θέλω να είναι για τη μικρή μου..
Με κόσμο τόσο όσο χρειάζεται και με ευχές αγάπης βγαλμένες από την ψυχή μας για μια υπέροχη ζωή..
Άλλωστε το Φισκάρδο είναι εδώ και χρόνια αγαπημένος προορισμός όλης της οικογένειάς μου μιας και η μαμά μου περνάει τους μισούς μήνες του χρόνου εκεί..
Μόλις επιστρέψουμε από τις διακοπές θα σας έχω πλούσιο φωτογραφικό υλικό και από το μυστήριο αλλά και από τις διακοπούλες μας..
Τις περιμένουμε με τόση ανυπομονησία..
Μηδενός εξαιρουμένου..
Η δε αδερφή μου, η νονά , είναι μες το άγχος..το μόνιμο θέμα μας συζήτησης στο τηλέφωνο είναι φυσικά ότι αφορά τη βάφτιση και τα ψώνια..
Τη σημερινή μέρα την ονομάζω happy Michael Kors day μιας και αναμένω τα παπουτσάκια μου..
Have a nice evening and a more happy week!..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts