Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Διακοπές με την οικογένεια!

by - Πέμπτη, Μαΐου 08, 2014

Φίλες μου δεν σας κρύβω ότι φέτος, περισσότερο από άλλοτε, αναμένω εναγωνίως τις καλοκαιρινές διακοπές..
Ο αγαπημένος μου μήνας του χρόνου είναι ο Αύγουστος..
Είναι ο Αύγουστος διότι το μήνα αυτό απολάμβανα περισσότερο τη συντροφιά του μπαμπά μου...
Τον Αύγουστο μπορώ και χορταίνω τον άντρα μου..και εγώ αλλά και τα παιδιά τον έχουμε σε αποκλειστικότητα, με τα τηλεφωνήματα να μην σταματάνε βέβαια κάποιες ώρες της ημέρας...
Από τότε που μπορώ να θυμηθώ τον εαυτό μου τα καλοκαίρια μας τα περνούσαμε στο εξοχικό μας, στην Ποτίδαια Χαλκιδικής..
Ένα σπιτάκι ζεστό και σε ήσυχο μέρος γεμάτο φοίνικες, μπανανιές και λουλούδια μακριά από τη φασαρία του χωριού..
Σχεδόν 3 μήνες, μέχρι και αρχές Σεπτέμβρη , εκεί περνούσαν οι μέρες μας..με κάποιες μέρες στο χωριό στη Γερακαρού για να μην βαριόμαστε..
Ο μπαμπάς μου επέστρεφε κάθε απόγευμα και συνήθως ή θα πηγαίναμε για απογευματινό μπάνιο ή για καφέ σε κάποιο κοντινό χωριουδάκι..

Τον Αύγουστο, όμως, προτιμούσε να επισκεφτούμε κάποιο νησί παρά την ταλαιπωρία που συνεπάγεται αυτό..
Δεν θα ξεχάσω τις διακοπές μας τη Ρόδο σε ***** ξενοδοχείο με τεράστια εσωτερική πισίνα, λουκούλλεια πρωινά και γεύματα αλλά και το πόσο πολύ παγωτό και σουβλάκια είχαμε φάει στα σοκάκια της χώρας..
Δεν θα ξεχάσω, επίσης, ένα καλοκαίρι που πήγαμε για camping στο 2ο πόδι Χαλκιδικής με έναν θείο μου και τα ξαδέρφια μου...
Κοιμόμασταν σχεδόν στην αμμουδιά, χρησιμοποιούσαμε τη φύση για τουαλέτα και όχι τις κοινόχρηστες τουαλέτες, αλλά και το ότι ολημερίς ήμασταν με τα μαγιό με γεύση αλμύρας στα χείλη μας...
Θυμάμαι ακόμη τις μυρωδιές της ψησταριάς μιας και ο μπαμπάς με το θείο κάθε μέρα έψηναν ψάρια, πατάτες και φέτα σε αλουμινόχαρτο..
Πολύ θα ήθελα να μπορέσω κάποια στιγμή να σας δείξω εικόνες από τα παιδικά μου χρόνια και δει τις καλοκαιρινές μας διακοπές ώστε να διαπιστώσετε και μόνοι σας πόσο σοκολατένιο χρώμα μπορεί να είχα..
Με τον Δημήτρη από την άλλη πάντα αφιερώνουμε μια εβδομάδα σε κάποιο νησί που δεν έχουμε επισκεφτεί..τα τελευταία 2 χρόνια, όμως, λόγω του ότι η μαμά μου βρίσκεται στην Κεφαλλονιά τα περνάμε εκεί..μαζί με τα δυο αδέρφια μου και τα ανιψάκια μου...
Κάποια στιγμή θα σας δείξω όλα τα καταπληκτικά μέρη αυτού του νησιού, το οποίο πλέον το αισθανόμαστε σαν το 2ο χωριό μας..
Το χωριουδάκι του Άσσου από ψηλά..
Η ανεπανάληπτη παραλία του Μύρτου..με τα καταγάλανα νερά της όλο βάθος..
Το κοσμοπολίτικο Φισκάρδο με τα ιστιοφόρα και τα χλιδάτα yachts...

Εγώ και η αγαπημένη μου αδερφή drinking cocktails..
Το μπαλκονάκι μας το οποίο μας φιλοξενεί κάθε χρόνο με θέα το λιμανάκι του Φισκάρδου και τη φασαρία των  μαγαζιών και ταβερνών...
Τις υπόλοιπες μέρες των διακοπών τις περνάμε κάνοντας εξορμήσεις στην ήσυχη Εύβοια ή στην crowded Σκιάθο με το φουσκωτό μας που δεν μας εγκαταλείπει ποτέ και με ορμητήριο πάντα τον εξωτικό Καραβόμυλο, το χωριό του Δημήτρη..
Με την αδερφή μου και τα ανίψια μου στη Σκιάθο..


Αλλά και με τα αγαπημένα μας κουμπαράκια..Μαρία και Γιάννη...
Στην παραλία της Τσούγκριας που μόνο με καραβάκι πας..
Και στα ανήσυχα Λαλάρια...

Και για το τέλος η τόσο γνωστή παραλία της bananas ...
Και φυσικά ο ένας και μοναδικός καπετάνιος της ζωής μου...που με γεμίζει στιγμές ευτυχίας παρ' όλες τις διαφορές μας στην ιδιοσυγκρασία μας...
Σ' αγαπώ τώρα και για πάντα..
..Ελπίζω να σας έφτιαξα με τις εικόνες...
Καλημέρα αγαπημένες μου!!@@

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts