Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy Mother's Day!

by - Κυριακή, Μαΐου 11, 2014

Happy mother's day μανούλες μου!!
Σήμερα η ημέρα είναι ξεχωριστή!
Μόλις δέχτηκα ένα υπέροχο τηλεφώνημα από το αγοράκι μου :  "χρόνια πολλά μαμά, σ΄ αγαπώ! σου έχω ένα δώρο μόλις έρθω σπίτι!"...
Συναισθήματα ευτυχίας και πληρότητας..
Είναι μία υπέροχη μέρα σήμερα και λέω να βγω με την πριγκίπισσά μου να πάμε προς τη θάλασσα να κόψουμε και κανένα λουλουδάκι για το βάζο μας, μιας και οι άντρες μας λείπουν για να μας τα προσφέρουν!!@..
Θέλω να πω στη μαμά μου σ' αγαπώ και ότι είναι μοναδική!!..
Μου λείπει πολύ τώρα που βρίσκεται στο νησί!!@..

Βγείτε σήμερα και γιορτάστε!!πείτε στον εαυτό σας: "Είμαι ευλογημένη και πλούσια γεμάτη συναισθήματα πληρότητας να με κατακλύζουν!!

Σας φιλώ γλυκά!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts