Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Blogging Time!

by - Τετάρτη, Μαΐου 14, 2014

Και λίγο πριν πέσω στο κρεβατάκι, και καθώς έπινα την τελευταία μου γουλιά από το τσαγάκι μου...
τσουπ σκάει ανάρτηση από τη Μαχούλα!!@...
Μοιράζει βραβεία λέει..μπαίνω και τι να δω??
Δεύτερο βραβείο για το mama's 'n' papa's!!!!!!!!!!!!!
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

Και τώρα πρέπει να απαντήσω στις εξής ερωτήσεις που έθεσε η μαμά Άντζυ την οποία θα βρείτε εδώ φυσικά να μοιράζετε μαζί μας όμορφες εικόνες..Happy mum Angie.....

Πρόκειται, φυσικά, για το ψυχοπονιάρικο βραβείο...
Για πάμε..

1.Πες μια απειροελάχιστη καλή πράξη που έκανες τελευταία..
  ..να κουβαλήσω τα ψώνια του super market μιας ηλικιωμένης στο σπίτι της...

2. Μια απειροελάχιστη καλή πράξη που έκαναν για σένα:
  ....τα λουλούδια που μου πρόσφερε ο άντρας μου για τη γιορτή της μητέρας..

3.Αν δώσω έστω λίγο από...τότε..συμπλήρωσε τη φράση με τον τρόπο που θέλεις:
  ....μεσημεριανό μου στην κυριούλα που βλέπω κάθε μέρα καθισμένη απέναντι από το σπίτι μου στο προαύλιο της εκκλησίας, τότε θα νιώσω πιο άνθρωπος από ποτέ..

4. Ποιο είναι το χρώμα της καλοσύνης?
........το μπεζ...


5. Εάν η Καλοσύνη ήταν γυναίκα, περιέγραψε την εμφανισιακά:
χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά..απλή, λιτή με αρχοντική ομορφιά και γλυκό χαμόγελο γεμάτο ελπίδα και ασφάλεια..

Τη σκυτάλη παραδίδω και εγώ με τη σειρά μου...

Στη Μαρθούλα μου φυσικά Γίναμε γονείς
Στην αγαπημένη μου φιλεναδίτσα Biscoto
Και τέλος στην καινούργια μου φίλη 2boys and a hope

Καλό βράδυ blogers μου!!!!
Keep blogging..!!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts