Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Φωτογράφισέ το!

by - Παρασκευή, Μαΐου 23, 2014

Σήμερα έχω τη χαρά να συμμετέχω στο link party της καλής μου και γλυκιάς φίλης Μάρθας από το Γίναμε γονείς!

Θέμα...ποιο άλλο φυσικά...φωτογραφίες ...φωτογραφίες ..φωτογραφίες..
Θα μοιραστώ μαζί σας τις επιλογές που έκανα αυτήν την εβδομάδα, ανάλογα πάντα με το θέμα της ημέρας, και ανήρτησα στην καινούργια και συνάμα αγαπημένη μου ομάδα που δημιούργησε το κορίτσι μου που σας ανέφερα παραπάνω..φωτογράφισέ το!

Για πάμε λοιπόν..



Πρώτη μέρα της εβδομάδος Κυριακή και να τι ανέβασα με θέμα το "πρωινό"...
Φυσικά ένα ηλιόλουστο πρωινό στο αγαπημένο μου Λονδινάκι..

Ακολουθεί η τσαγκαρο- Δευτέρα με θέμα το "μπλε"..
Επιλογή μου ο δεύτερος αγαπημένος μου προορισμός μόλις καλοκαιριάσει..
Το βαθύ μπλε του Μύρτου με την Αναστασία μου στην κοιλίτσα της μαμάς!..
Τρίτη και το θέμα μας είναι το "δειλινό"...
Επέλεξα ένα δειλινό στο Φισκάρδο από το μπαλκονάκι μας..
Τετάρτη και ψάχνουμε για κοχύλια...
Πέμπτη και βλέπω εικόνες μέσα από το γυαλί..
Επέλεξα άλλη μια από την αγαπημένη μου συλλογή "εικόνες από το Λονδίνο"..
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη μέσα από ένα taxi cab..
Σημερινό θέμα ο κύκλος..
Δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από αυτόν της επιγραφής..αγαπημένη μου στάση by the way..



Enjoy your Friday and smile on!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts