Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΣΠΙΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΟΣ

by - Δευτέρα, Μαρτίου 24, 2014

Σημερινό θέμα: Δουλειές του σπιτιού! Ο χαμός που επικρατεί στο σπίτι όταν έχεις παιδιά και μάλιστα! Το γιοφύρι της Άρτας και το συμμάζεμα στο σπίτι μου, ε, το ίδιο πράγμα! Κάθε βράδυ, μόλις πέφτουν για ύπνο όλα είναι στην εντέλεια και κάθε πρωί είμαστε λες και σκάει βόμβα! ΩΩΩ😖😶!! Πες μου τι κάνεις εσύ??Και αν δεν σκας και πολύ για όλα αυτά, πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις!😆
   
ΣΠΙΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΟΣ
   
Αρχικά να πω πως προσπαθώ να βάλω τα πιτσιρίκα στο παιχνίδι του συμμαζέματος, κάποιες φορές μάταια κάποιες άλλες με επιτυχία! Διαβάζω πως πολλές μαμάδες αφήνουν τα παιδιά εντελώς ελεύθερα, επιτρέπουν παιχνίδια στο σαλόνι, φαγητό στο δωμάτιο ή στο κρεβάτι και πάει λέγοντας! Να πω την αλήθεια μου τις θαυμάζω και το εννοώ, γιατί αυτό θέλει μεγάλη ψυχραιμία! Ο καθένας εννοείται πως κάνει ότι τον βολεύει και πως το σπίτι είναι για να το ζούμε και όχι να τρώμε τα λυσσακά μας καθαρίζοντάς το! Εγώ, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ξέρω, δεν μπορώ παιχνίδια τριγύρω! Στο δωμάτιο τους μπορούν να κάνουν ό,τι επιθυμούν! Να παίζουν και με 10 παιχνίδια ταυτόχρονα αρκεί να τα μαζέψουν στο τέλος! Ο κανόνας του σπιτιού μας αυτό λέει! Επίσης, δεν επιτρέπω φαγητό μακριά από το τραπέζι της κουζίνας! Καλό ή κακό δεν ξέρω, αλλά αυτός είναι ο δεύτερος κανόνας του σπιτιού μας!Ο τρίτος εννοείται πως είναι το ''πατάω καζανάκι'' μετά από κάθε επίσκεψη στον κύριο τουαλέτα!

Είμαι 3 χρόνια μαμά και δυστυχώς έχει τύχει να φωνάξω τα παιδιά για μια ζημιά που έχουν κάνει και το έχω μετανιώσει την ίδια στιγμή που το έκανα! Λες και το παιδί μπορεί να ελέγξει ένα καλαμάκι ας πούμε μέσα σε ποτήρι με γάλα ή ένα πιάτο γεμάτο ψίχουλα!  Προσπαθώ να συγκρατηθώ και αν θέλω να πω κάτι για να εκτονωθώ το λέω στα αγγλικά, πια!😅Μην γελάς, πιάνει! Κάν' το και θα με θυμηθείς!

Συνεχίζω να πιστεύω πως η καθαριότητα είναι κάτι το εντελώς υποκειμενικό και πως αυτό που πιστεύω εγώ ότι είναι καθαρό εσύ μπορεί να το θεωρείς βρώμικο και το ανάποδο φυσικά! Τώρα που το σκέφτομαι η μόνη ώρα που εγώ βλέπω το σπίτι μας καθαρό και συμμαζεμένο είναι το βράδυ! Αλλά πες μου, εσύ πως την παλεύεις με όλο αυτό? Έχεις βοήθεια στο σπίτι? Ή όχι?

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Καλή αρχή κοριτσάκι μου!!
    Πολύ σωστά κάνεις που τον μαθαίνεις να σε βοηθάει στις δουλειές, είναι καλό συνήθειο :) Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τον εκπαιδεύω να είναι έτοιμος για την γυναίκα που θα τον πάρει..να μην γκρινιάζει όπως εγώ στον άντρα μου..χεχε

      Διαγραφή

My Insta Posts