Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΔΥΟ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ

by - Σάββατο, Μαρτίου 24, 2018

Σάββατο σήμερα και η χαρά μου δεν περιγράφεται! Είναι η ημέρα που χαίρομαι το σπίτι μου, κάνω τις δουλειές που θέλω με την ησυχία μου, χαλαρώνω, ξαπλώνω, παίζω με τα παιδιά μου, ακούω αγαπημένα τραγούδια και φτιάχνω διάφορα να έχουμε τα τρώμε! Όλα για ένα φαγητό γίνονται παιδιά, έτσι δεν είναι? Σήμερα λοιπόν, σου δείχνω δυο έξυπνες ιδέες για κέρασμα σε φίλους ή ακόμη και στα παιδιά σου μόνο, εύκολες αλλά κυρίως γρήγορες! Μην φανταστείς πως άνοιξα κανένα βιβλίο της Βέφας δηλαδή!😅
recipes for saturday

Τα Σάββατα συνήθως τα παιδιά μου καλούν φίλους τους στο σπίτι για παιχνίδι, όταν δεν μας το επιτρέπει ο καιρός για έξω!Τι κάνω η δόλια μάνα αν δεν έχω έτοιμο cake ή κάποια πίτα αλμυρή να κεράσω τα πιτσιρίκια? Βγάζω σφολιάτες από την κατάψυξη και μέσα σε 20 λεπτάκια  το πολύ έχω έτοιμο κολατσιό- κέρασμα! Θα μου πεις τώρα αν δεν έχω σφολιάτες στην κατάψυξη τι γίνεται ρε φιλενάδα? Ε, τότε τα πιτσιρίκια θα την βγάλουν με το κλασσικό μαμαδίστικο toast με βούτυρο εννοείται!!!!! Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν ξεμένω σχεδόν ποτέ από σφολιάτα και φύλλα κρούστας! Με έχουν σώσει πολλές φορές!


recipes

Θα μου πεις τώρα που είναι η συνταγή? Λοιπόν αν έχει φύλλα σφολιάτας είσαι στα μισά του δρόμου! Εγώ τις κάνω αλμυρές αλλά και γλυκιές! Ανοίγω τα φύλλα κατά πλάτος και  κάθε κομμάτι που είναι ήδη ελαφρώς κομμένο το ''στολίζω'' όπως θέλω!Αν θέλω αλμυρές βάζω λίγη ketchup, milner και γαλοπούλα καπνιστή! Τυλίγω το κάθε φύλλο και το κόβω σε 3 μέρη! Έπειτα αλείφω με το πινελάκι μου το πάνω μέρος του κομματιού με λίγο αυγό! Προαιρετικά πασπαλίζω με κεφαλογραβιέρα! Αν πάλι θέλω κάτι γλυκό αλείφω με πραλίνα φουντουκιού χωρίς ζάχαρη ή μαρμελάδα το κάθε φύλλο και πασπαλίζω λίγη ζάχαρη καρύδας στο εσωτερικό!- πολύ λίγη όμως έτσι?- Και κάνω το ίδιο που σου είπα και πριν! Μέσα σε λίγα λεπτά έχω έτοιμο και νόστιμο κέρασμα για μικρούς και μεγάλους!Τα δικά μου τα καταβροχθίζουν τα ρολίνια αυτά! Έτσι τα λένε😅


Ρολίνι αλμυρό με milner & καπνιστή γαλοπούλα

recipes
Ρολίνι γλυκό με πραλίνα φουντουκιού & ζάχαρη καρύδας

Ένα γλυκό που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη τώρα τελευταία που είμαι εργαζόμενη μαμά και τα χω χάσει λιγουλάκι, είναι αυτό που θα σου δείξω τώρα και θα σου θυμίσει πολύ το cheesecake- καθόλου παράλογη σκέψη! Φτιάχνω την αγαπημένη μου κρέμα σοκολάτας και χτυπάω στο multi ότι μπισκότα έχω που έχουν περισσέψει! Λιώνω λίγο βούτυρο και αφού τα στρώσω στο ταψάκι μου το ρίχνω από πάνω!Έπειτα την σοκολατένια κρέμα μου και αν έχω πασπαλίζω με πολύχρωμα κας κας, όπως θα δεις στις φωτογραφίες! Το αφήνω στο ψυγείο ώσπου να πήξει η κρέμα μου!

recipes

Συνταγή για την σοκολατένια κρέμα:
(με αυτήν κάνω και τα προφιτερόλ μου🍫)

  • 1 ζαχαρούχο
  • μισό πακέτο σκόνη κακάο άγλυκο
  • 200 γραμμάρια ζάχαρη
  • 4 φλιτζάνια τσαγιού νερό
  • 1 κουτί κούσταρ πάουντερ
  • 1 κουβερτούρα κομματάκια

Σε ένα κατσαρολάκι ζεσταίνεις το ζαχαρούχο με τη ζάχαρη και τα 3 φλυτζάνια νερό! Στο 4ο φλιτζάνι αραιώνεις το κούσταρ ! Μόλις ζεσταθούν τα υγρά σου στο κατσαρολάκι ρίχνεις το μείγμα με το κούσταρ και ανακατεύεις καλά και για πολύ ώρα μέχρι να πήξει η κρέμα σου! Λίγο πριν το τέλος ρίχνεις και την κουβερτούρα σε κομματάκια και ανακατεύεις ώστε να γίνει σοκολατένια!

recipes

Αυτές ήταν οι δύο πιο γρήγορες επιλογές που έχω και εκτελώ όποτε ξεμένω από κέρασμα και περιμένω από στιγμή σε στιγμή κόσμο στο σπίτι! Τα υλικά τα έχω πάντα στο ντουλάπι μου, εγώ προσωπικά, ούτως ή άλλως!Δεν ξέρω αν σε βοήθησα ή αν σου έδωσα ιδέα, σε όσες φίλες μου πάντως τα κέρασα ξέρω πως τις έβγαλα από την δύσκολη θέση πολλές φορές!
Ως την επόμενη φορά σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

2 σχόλια

  1. αυτο με την αλμυρη σφολιάτα, ευρηματικό! θα στο κλεψω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και είναι πανευκολούρα όπως λέει και ο ντίνος!!αχαχαχ

      Διαγραφή

My Insta Posts