Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

CHRISTMAS PUDDING CAKE

by - Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2017

Το γλυκό που πάντα φτιάχνει η δική μου μαμά για τις ημέρες των Χριστουγέννων είναι η Πουτίγκα! Πρόκειται για ένα γλυκό που εμένα μου θυμίζει cake μιας και η διαδικασία παρασκευής είναι σχεδόν ίδια! Σήμερα, λοιπόν, θα σου δείξω πώς να φτιάξεις αυτό το γλυκό και να εντυπωσιάσεις τους καλεσμένους σου! Να μια ακόμα ευκαιρία να έρθεις πιο κοντά με τους φίλους σου καλώντας τους για ένα τσάι συνοδευόμενο από αυτό το νόστιμο και ελαφρύ γλυκό!

ΠΟΥΤΙΓΚΑ

Τι θα χρειαστείς:

Για το παντεσπάνι:
  • 1 ποτήρι τσαγιού ζάχαρη
  • 1 ποτήρι τσαγιού αλεύρι
  • 1 ποτήρι καρύδια στο multi αλεσμένα
  • 1 φακελάκι bakin powder
  • 1 βανίλια σκόνη
  • 6 αυγά
Για το σιρόπι:
  • 2 ποτήρια νερό
  • 1 1/2 ποτήρι ζάχαρη
ΠΟΥΤΙΓΚΑ

Πώς θα φτιάξεις το παντεσπάνι :
  • βράζω το σιρόπι μου ώστε μέχρι να χτυπήσω και να ψήσω το παντεσπάνι μου αυτό να έχει κρυώσει!
  • Έπειτα ξεκινώ το παντεσπάνι!Χτυπάω τα αυγά μαζί με τη ζάχαρη! Ρίχνω τα υπόλοιπα υλικά και τα ανακατεύω όλα μαζί! 
  • Ψήνω σε μία φόρμα του cake όπως ακριβώς και το cake μου!
  • Μόλις βγει σιροπιάζω το παντεσπάνι μου όπως είναι μέσα στη φόρμα! Το παντεσπάνι μου είναι ζεστό και το σιρόπι κρύο!! Προσοχή! Το ένα κρύο το άλλο ζεστό! Ποτέ και τα δύο ζεστά!! 
  • ξεφορμάρω το γλυκό μου σε μια όμορφη πιατέλα!
ΠΟΥΤΙΓΚΑ

Στολίζω με κρέμα:
  • 3 κ.σ. corn flour 
  • 3 κ.σ. ζάχαρη
  • 1/2 lt γάλα
Ρίχνω το corn flour σε λίγο κρύο γάλα και το ανακατεύω.Το υπόλοιπο γάλα μου το ζεσταίνω σε ένα κατσαρολάκι μαζί με τη ζάχαρη! Μόλις ζεσταθεί ρίχνω το μείγμα μου με το cron flour και ανακατεύω καλά και συνεχόμενα με ένα σύρμα! Ανακατεύω ώσπου να πήξει η κρέμα μου!Την ρίχνω πάνω από το γλυκό μου και πασπαλίζω με κανέλα!!
Εδώ μπορείς να δεις όλες τις Χριστουγεννιάτικες συνταγές μου με ένα click!
Οι γιορτές κοντοζυγώνουν οπότε σιγά σιγά πρέπει να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε, δεν νομίζεις?Αν σκέφτεσαι να φτιάξεις μελομακάρονα σου έχω εδώ την καλύτερη και μαμαδίστικη συνταγή! Αν πάλι θέλεις κουραμπιέδες εδώ θα δεις αυτήν που κάνω εγώ μέσα σε λίγα λεπτά!

Μείνε συντονισμένη μαζί μου κάνωντας subscribe εδώ δεξιά στο mail list μου και Follow me στο Instagram ή και στο Facebook!

 Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

2 σχόλια

  1. δε θα το πιστέψεις, αλλά ποτε δεν έχω φάει πουτίγκα! ντρεπομαι που το λεω, το ομολογω! κραταω τη συνταγη σου λοιπον γιατί ειναι ευκολη και φαινεται και πολύ μιαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πουτίγκα έχω δοκιμάσει πολλάκις αλλά δεν έχω φτιάξει ποτέ δική μου! Με δελεάζεις φιλενάδα!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My Insta Posts