Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

O JO NESBO ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

by - Σάββατο, Οκτωβρίου 14, 2017

Ο Jo Nesbo, ο ροκ σταρ της αστυνομικής Λογοτεχνίας όπως τον αποκαλούν οι ειδήμονες, έρχεται στην Αθήνα για μία μοναδική εμφάνιση για να γιορτάσει με τους Έλληνες Nesbomaniacs τα 20 χρόνια του θρυλικού του ήρωα και ντετέκτιβ Χάρι Χόλε! Εγώ θα είμαι εκεί παρούσα, στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση πανέτοιμη να τον ακούσω και να τον απολαύσω!


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ


Το Αστυνομικό βιβλίο ήταν κάτι που αρχικά με τρόμαζε και απέφευγα για αρκετά χρόνια της ζωής μου! Όταν μπήκε στη ζωή μου η Agatha Christie, στα πρώτα χρόνια της φοιτητικής μου ζωής, άρχισα να βλέπω την αστυνομική λογοτεχνία με άλλο μάτι! Σίγουρα οι φόνοι και τα εγκλήματα δεν είναι το φόρτε μου ούτε τρελαίνομαι να διαβάζω για τέτοιες πλοκές ωστόσο το αστυνομικό θρίλερ είναι κάτι που εξάπτει τη φαντασία μου και οι οι ιστορίες του Χάρι Χόλε μου ανεβάζουν την αδρεναλίνη! Είμαι άνθρωπος των άκρων και εγώ, όπως και ο Nesbo πιστεύω και νομίζω πως ταιριάζω σε πολλά μαζί του, αφού διάβασα το πως του γεννήθηκε η ιδέα να ξεκινήσει να γράφει!Συγγραφέας δεν είμαι, αλλά την πρώτη μου μικρή ιστορία στην οποία δεν έχω δώσει ακόμη τέλος, την είχα ξεκινήσει μέσα στο τρένο  στα 21 μου χρόνια, πηγαίνοντας από το Gatwick στο Λονδίνο, λίγο έξω από το Σάσσεξ! Να κάτι που δεν είχες διαβάσει ξανά για μένα!

Τα βιβλία του Nesbo ξεπερνούν τα 36 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως σε πωλήσεις και εκδίδονται σε περισσότερες από 50 χώρες!Χαίρομαι πολύ που αγαπά την Ελλάδα και επιλέγει την Κάλυμνο για να κάνει αναρρίχηση και ένα τέτοιο γεγονός δεν θα το έχανα με τίποτα!
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση (Λεωφόρος Συγγρού 107), την Τρίτη 17 Οκτωβρίου στις 7 το βράδυ.
Τα βιβλία του Jo Nesbo κυκλοφορούν με μεγάλη επιτυχία και στη χώρα μας σε αποκλειστικότητα από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο και εδώ μπορείς να δεις όλες τις κυκλοφορίες του από τις εκδόσεις! Το βιβλίο του μάλιστα, Ο Χιονάνθρωπος, κυκλοφορεί από τις 12 Οκτώβρη στους κινηματογράφους και νομίζω πως θα κάνω μία βόλτα στις αίθουσες για να το δω!

Αν είσαι και εσύ ένας Nesbomaniac δεν πρέπει να χάσεις την εκδήλωση αυτή! Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις εδώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts