Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

KINGDOM OF YOU *WONDERBLY

by - Παρασκευή, Οκτωβρίου 06, 2017

Τα μικρά αυτές τις μέρες είναι πολύ ενθουσιασμένα και πολύ ξεσηκωμένα πρέπει να ομολογήσω! Μπορεί το σχολείο να έχει ξεκινήσει, να είμαστε επίσημα πρωτάκια και νηπιάκια, ωστόσο όσες ώρες και αν ασχοληθούμε με γραφή, παιχνίδι και με τις αγαπημένες μας bedtime stories δεν κουραζόμαστε ποτέ!Οι μπαταρίες μας είναι duracell που λένε! Θέλησα να επιβραβεύσω. λοιπόν, τον ένα μήνα αυτό στο σχολείο δίνοντάς τους ένα δωράκι από εμένα για εκείνα με πολύ αγάπη! Άλλο ένα Wonderbly personalised book ήρθε να φωλιάσει στην υπέροχη πια βιβλιοθήκη μας!Το Kingdom Of You το αγαπήσαμε ήδη και οι φίλοι τους ήδη ψάχνουν τρόπο να πείσουν τη μαμά τους να τους το πάρει! Δεν ξέρουν βλέπεις πως οι μαμάδες τους τους το έχουν παραγγείλει ήδη!😅😜


Wonderbly

Το προηγούμενο βιβλίο που τους χάρισα για τα μοναδικά γενέθλιά τους, το The Birthday Thief , ήταν πολύ ξεχωριστό για εκείνα και για εμένα φυσικά!Τα γενέθλιά τους τα γιορτάζουμε πολύ και θέλω να είναι ευγνώμονες που είναι υγιείς και τυχερά παιδιά!Θέλησα να επισφραγίσω αυτήν την αγάπη μας για τις γιορτές και τις επετείους με τις δυο personalised αυτές ιστορίες που τους χάρισα! 

Το Kingdom of You είναι μια προσωποποιημένη ιστορία η οποία μπορεί να αντιπροσωπεύσει απόλυτα το παιδί σου! Μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα από αρκετές επιλογές αυτό που αρέσει περισσότερο στο παιδί σου, σχετικά με το φαγητό, το γλυκό, την διασκέδαση, ήρωες, ζωάκια και πριγκίπισσες! Εγώ έντυσα την ιστορία αποκλειστικά και μόνο με όσα ξέρω πως αγαπούν τα παιδιά μου τα πρώτα αυτά χρόνια της ζωής του! Και είναι τόσο χαρούμενα που βλέπουν όσα αγαπούν μέσα στην ιστορία τους, που φέρει το όνομά τους!

Wonderbly

Το Wonderbly, δυστυχώς ή ευτυχώς για σένα δεν το ξέρω αυτό, ακόμα δεν εκδίδει τις ιστορίες του στα Ελληνικά! Αν δεν σε ενοχλεί αυτό μπορείς με έναν πολύ εύκολο τρόπο να παραγγείλεις όποια personalised ιστορία θεωρείς πως θα αρέσει περισσότερο στο πιτσιρίκι σου! Εγώ, είμαι χαρούμενη που έχουν τις προσωπικές τους ιστορίες στη βιβλιοθήκη τους! Και τα ίδια είναι χαρούμενα και ας είναι στα αγγλικά!Αγαπάμε και στηρίζουμε οτιδήποτε είναι personalised και μας αντιπροσωπεύει απόλυτα!

Σε λίγες μέρες θα σου δείξω την ολοκαίνουργια κυκλοφορία του Wonderbly που έχει να κάνει με σοκολάτα, τρούφες, marshmallows και όλες εκείνες τις λιχουδιές που κάνουν τα μικρά να χοροπηδούν από την χαρά τους!Μπορείς να δεις τον ενθουσιασμό του Ντίνου μόλις το πήρε στα χέρια του από το post που έκανα τις προηγούμενες ημέρες στο Insta μου εδώ!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη mamasnpapas🦄 (@mamas_n_papas.gr) στις


Μπορείς να μείνεις σε επαφή μαζί μου κάνοντας subscribe εδώ στο mail list μου στη στήλη μου δεξιά! Χαίρομαι όταν είμαστε σε επαφή και υπάρχει αλληλεπίδραση! Το blogging μας φέρνει πιο κοντά, πάντα το πίστευα αυτό! 

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

1 σχόλια

  1. Τα μάτια του μικρού λάμπουν απο χαρά και ενδιαφέρον. Αυτό και μόνο το κάνει εξαιρετική ιδέα για τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My Insta Posts