Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Ιδέες για Χριστουγεννιάτικη σαλάτα} - *Στολίδι για το γιορτινό τραπέζι*

by - Παρασκευή, Νοεμβρίου 18, 2016

Σήμερα θα σας δείξω ιδέες για Χριστουγεννιάτικη σαλάτα!Είναι μία πολύ καλή λύση να ομορφύνει λιγάκι παραπάνω το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι μας!Εγώ φροντίζω να έχω τουλάχιστον δυο διαφορετικές όταν στήνω το τραπέζι μου γιατί μας αρέσει η ποικιλία!Και σε ποιον δεν αρέσει άλλωστε!Πάμε να σας δείξω δύο αγαπημένες μου για το γιορτινό τραπέζι?
Χριστουγεννιάτικη σαλάτα🎅
γιορτινό τραπέζι σαλάτα

Αυτή είναι η αγαπημένη μου! Είναι της μανούλας μου και πάντα κλέβει τις εντυπώσεις στο γιορτινό μας τραπέζι!
Τι θα χρειαστείς:
  • 1 ματσάκι ρόκα
  • 1 iceberg ή 4 φύλλα σικορέ (πράσινο ραδίκι)
  • 1/2 φλιτζάνι ρόδι
  • 1 φλιτζάνι λιαστή ντομάτα
  • 1 κρεμμύδι σε ροδέλες
  • 1 μεγάλο πορτοκάλι σε φέτες για το γαρνίρισμα
Για το dressing  vinaigrette:
  • 1 κ.σ. μουστάρδα
  • 1 κ.γ. μέλι 
  • 2 κ.σ. γιαούρτι
  • 2 κ.σ. μηλόξυδο
  • 5 κ.σ. ελαιόλαδο
  • αλάτι
  • πιπέρι
Σαλάτα Παντζάρι 🎅
χριστουγεννιάτικο τραπέζι
Αν αγαπάτε το παντζάρι, όπως εμείς για παράδειγμα, τότε αυτή η σαλάτα είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό από όλες τις υπόλοιπες που έχουμε δει! Και νόστιμη και υγιεινή!
Τι θα χρειαστείς:
  • παντζάρια βρασμένα και πασπαλισμένα με λίγο λάδι, σκόρδο ψιλοκομμένο και αλάτι
  • μισό κιλό γιαούρτι στραγγιστό
  • καρύδια τριμμένα για τη γαρνιτούρα
Αυτό που κάνεις είναι να δημιουργείς στρώσεις! Ξεκινάς με μία στρώση παντζάρι, έπειτα, γιαούρτι, πάλι παντζάρι και κλείνεις με γιαούρτι. Πασπαλίζει περιμετρικά με καρύδι τριμμένο και στη μέση με λίγο παντζάρι και ένα ολόκληρο καρύδι στο κέντρο, όπως μπορείς να δεις και στην φωτογραφία.

Αυτές είναι οι δύο αγαπημένες μας σαλάτες για το γιορτινό τραπέζι! Ελπίζω να τις βρήκες ενδιαφέρουσες!
Ως την επόμενη συνάντησή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!🙋




You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts