Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Πώς να πλέξεις μία κολοκύθα! Pumpkin easy crochet pattern!

by - Κυριακή, Οκτωβρίου 16, 2016

Το φθινόπωρο που λες φίλη μου μπαίνω ξανά σε ρυθμούς crocheting! Τα βράδια συνήθως χαλαρώνω στον καναπέ μου με εύκολα patterns για πλέξιμο! Αυτές τις μέρες, που ετοιμαζόμαστε και για το Halloween party μας, άρχισα να πλέκω κολοκύθες!Προς το παρόν θα σου δείξω τρεις και ευελπιστώ να ολοκληρώσω τις άλλες δύο μεγαλύτερες που έχω ξεκινήσει από χτες! Αυτές σκέφτομαι να τις κάνω πιο spooky ώστε να ταιριάζουν και με τον μπουφέ του party μας! Δεν βρήκα όμως πορτοκαλί μαλλί στο μαγαζάκι που συχνάζω με είδη πλεξίματος -μάλλον θα φορεθεί πολύ το πορτοκαλί τον μήνα αυτό- και έτσι τα σχέδιά μου έμειναν ημιτελή!Πάμε, λοιπόν, να σου δείξω το σχέδιο! 
**Pumpkin easy crochet pattern!**

Πώς να πλέξεις μία κολοκύθα!
Ύστερα από δυο τρία σχέδια που δοκίμασα κατέληξα σε αυτό που θα σου δείξω τώρα, το οποίο κατά την γνώμη μου είναι και το πιο εύκολο + γρήγορο~! Το λάθος που έκανα εγώ στην πρώτη κολοκύθα που έπλεξα (την γκρι) είναι να μην χρησιμοποιήσω -εν τέλη- το σωστό νήμα για το βελονάκι που θα χρησιμοποιούσα. Έτσι όπως βλέπεις η γκρι κολοκύθα μου έχει κενά μεγάλα με αποτέλεσμα να διακρίνεις το υλικό με το οποίο τη γέμισα! Ήθελα όμως να σου τη δείξω για να μην κάνεις και εσύ το ίδιο!Άλλωστε το χειροποίητο δεν μπορεί να είναι πάντα τέλειο! Οπότε μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις την σωστή κλωστή για το βελονάκι σου!

crochet a pumpkin

εύκολο και γρήγορο σχέδιο για κολοκύθα με βελονάκι
Μπορείς να διακρίνεις τα κενά καλύτερα σε αυτήν την φωτογραφία!


Βήματα: 

  • Γύρος 1ος: κάνουμε την πρώτη μας θηλιά με κόμπο και ξεκινάμε να πλέκουμε την αλυσίδα μας. Για την μικρή μου κολοκύθα (πορτοκαλί) έκανα 20 θηλιές. Για την μεσαία(γκρι) έκανα 30 θηλιές, ενώ για την πράσινη έκανα 40 θηλιές. Κάνεις όσες θέλεις ανάλογα με το πόσο μεγάλη θέλεις να είναι η κολοκύθα σου!
  • Γύρος 2ος:  Μόλις ολοκληρώσω την αλυσίδα μου μετράω 2 θηλιές από το τέλος προς αριστερά και στην 3η θηλιά ξεκινώ να κάνω double crochet ως το τέλος! Προσοχή! Θέλουμε το double crochet να γίνει και με τις 2 κλωστές που βλέπεις επάνω επάνω! 
  • Γύρος 3ος: Κάνω 2 θηλιές συνεχόμενες και γυρίζω το έργο μου από την ανάποδη. Ξεκινώ πάλι να κάνω double crochet ως το τέλος της σειράς.Προσοχή! Θέλουμε το double crochet να γίνει και με τις 2 κλωστές που βλέπεις επάνω! 
  • Γύρος 4ος: Κάνω 2 θηλιές γυρνώ το έργο μου και ξεκινώ double crochet ως το τέλος της σειράς αυτή την φορά, όμως, πιάνοντας μόνο την πίσω κλωστή από τις 2 που βλέπω μπροστά μου.Έτσι όπως κοιτώ την πάνω σειρά βλέπω 2 κλωστές να βρίσκονται επάνω. Πιάνω την πίσω με προσοχή και κάνω double crochet!
easy pumpkin crochet pattern
  • Γύρος 5ος: Κάνω 2 θηλιές συνεχόμενες και γυρίζω το έργο μου από την ανάποδη. Ξεκινώ πάλι να κάνω double crochet ως το τέλος της σειράς.Προσοχή! Θέλουμε το double crochet να γίνει και με τις 2 κλωστές που βλέπεις επάνω! 
  • Γύρος 6ος: Κάνω 2 θηλιές γυρνώ το έργο μου και ξεκινώ double crochet ως το τέλος της σειράς αυτή την φορά, όμως, πιάνοντας μόνο την πίσω κλωστή από τις 2 που βλέπω μπροστά μου.
  • Συνεχίζω το ίδιο μοτίβο , επαναλαμβάνοντας εναλλάξ τους γύρους νούμερο 3 και 4  ή 5 & 6 το ίδιο είναι, μέχρι το σχέδιο μου να φτάσει στο επιθυμητό μέγεθος που θέλω να έχει η κολοκύθα μου! Εγώ, για την μεγάλη έκανα συνολικά 12 γύρους! Φρόντισε το σχέδιο σου να τελειώσει με double crochet χρησιμοποιώντας και τις 2 κλωστές, όχι μόνο με την πίσω! Δηλαδή να τελειώσεις με γύρο νούμερο 2.
Ο λόγος που την μία φορά χρησιμοποιείς τις δυο κλωστές μαζί και την επόμενη μόνο την πίσω κλωστή από τις δύο είναι γιατί θέλουμε να έχει αυτό το σχέδιο η κολοκύθα μας..
σχέδιο κολοκύθας με βελονάκι
Για να κλείσεις την κολοκύθα σου πρέπει απλά να ενώσεις τις άκρες του έργου σου!Έπειτα ξεκινάς να κλείνεις πρώτα τον πάτο της κολοκύθας σου!Με μια καρφίτσα με ''κεφάλι'' πίσω, ράβεις ενώνοντας την κάτω επιφάνεια! Γεμίζεις την κολοκύθα σου με το υλικό που έχεις επιλέξει και έπειτα ράβεις κλείνοντας και την πάνω επιφάνεια της! Πιέζεις να πάει το υλικό που την γέμισες παντού και να έχει το σχήμα που θέλεις! Να είναι ομοιόμορφο!..
Για να μην σου λυθεί φρόντισε να περάσεις την κλωστή σου τουλάχιστον δυο φορές από την πάνω μεριά ως την κάτω περνώντας την κλωστή από το εσωτερικό της κολοκύθας σου, για να την κρύψεις!
easy pumpkin crochet pattern
Τις πτυχώσεις που βλέπεις μπορείς να τις δημιουργήσεις περνώντας την κλωστή σου βάζοντας και βγάζοντας την καρφίτσα με την κλωστή πάντα από την μέση της κολοκύθας σου από την πάνω πλευρά της κολοκύθας στην κάτω πλευρά! Δηλαδή, βάζεις την κλωστή σου στο κέντρο αγκαλιάζει την κολοκύθα εξωτερικά με την κλωστή και μετά την περνάς πάλι στη μέση της αντίθετης επιφάνειας! Αν είχες ξεκινήσει από το πάνω μέρος την περνάς στον κάτω μέρος. Συνεχίζεις κάνοντας το ίδιο απλά βάζοντας και βγάζοντας την κλωστή λιγάκι παραπέρα!
Ξέρω πως ένα βίντεο θα βοηθούσε πολύ περισσότερο!
Προσπαθώ να συντονιστώ και σύντομα λέω να ξεκινήσουμε να επικοινωνούμε έτσι!Άλλο να το βλέπεις με τα μάτια σου το σχέδιο και άλλο να το διαβάζεις! Συμφωνώ!
Πώς να πλέξεις μία κολοκύθα
Σου άρεσαν οι κολοκύθες μου? 
Αν εσύ που με διαβάζεις δεν ξέρεις πώς να πλέξεις με βελονάκι μπορείς να βρεις άπειρα video στο You Tube για αρχάριους! Είναι εύκολο μην διστάζεις!Και να θυμάσαι..Αν μπορώ εγώ τότε σίγουρα μπορείς και εσύ!Αρκεί να σου αρέσει και να το θέλεις! 

Ως την επόμενη συνάντησή μας σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts