Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

A special gift in a jar!..Xmas presents!

by - Δευτέρα, Δεκεμβρίου 21, 2015

A gift in a jar!

Τον τελευταίο καιρό μου αρέσει να φτιάχνω εγώ η ίδια τα δωράκια που θέλω να προσφέρω στους δικούς μου, είτε πλέκοντας είτε υλοποιώντας ιδέες που βρίσκω στο Pinterest..

Μία από αυτές είναι η σημερινή που θα σας δείξω..
Ένα δωράκι στο βαζάκι!....
Υπάρχουν τόσα χρήσιμα υλικά που μπορείς να κλείσεις εκεί μέσα, που κάθε νοικοκυρά χρειάζεται στην κουζίνα της!..Σκέφτηκα, λοιπόν, να προσφέρω 3 από αυτά σε πολύ δικούς μου ανθρώπους!..
Για αρχή φρόντισα να οργανώσω λιγάκι την σκέψη μου..
Αγόρασα τα βάζα που θα γέμιζα και εκτύπωσα όλα τα printables που θα χρησιμοποιούσα ως gift tags για να τα στολίσω λιγάκι περισσότερο!...


Τα εκτυπώσιμα που βρήκα ήταν πολλά που μάλιστα δεν ήξερα ποια να εκτυπώσω πρώτα, για αυτό και εκτύπωσα όσα περισσότερα μου επέτρεπε η τσέπη μου..Πήρα και Χριστουγεννιάτικα χαρτιά περιτυλίγματος να είμαι πανέτοιμη όταν θα ξεκινήσω να τυλίγω τα δωράκια μου για τους αγαπημένους μου!...Βρείτε τα εκτυπώσιμα εδώεδώ, εδώ, εδώ, εδώ , εδώ και εδώ!!!


Τα βαζάκια μου ήθελα να κλείνουν λίγο από όλα μέσα τους..
Κάποια τα έκανα γλυκά κάποια αλμυρά..

Το πρώτο το γέμισα με υλικά για μπισκότα..
Χρησιμοποίησα αλεύρι ολικής, κακάο, καστανή ζάχαρη, marshmallows και σταγόνες κουβερτούρας!Λίγες κορδελίτσες τριγύρω και τα όμορφα printables και έγινε ότι πρέπει για δωράκι!Σε ένα άλλο σκέφτομαι να αντικαταστήσω τις σταγόνες και τα marshmallows με smarties, ινδοκάρυδο, κας κας ή ακόμα και ξύσμα από πορτοκάλι και λεμόνι...



Το δεύτερο το γέμισα με υλικά για ζεστή σπιτική σοκολάτα...
Λίγο κακάο, καστανή ζάχαρη για την γλύκα και μια χούφτα marshmallows να επιπλέουν στο ζεστό ρόφημα, κάνοντάς το πιο γιορτινό!...Το στόλισα με τα αντίστοιχα εκτυπώσιμα για ζεστή σοκολάτα όταν έξω κάνει πολύ πολύ κρύο!..

Το τρίτο επέλεξα να το κάνω "αλμυρό"..
Έβαλα αλάτι Ιμαλαίων, αλάτι άσπρο και ρίγανη από τα χεράκια της γιαγιάς μου!..
Απαραίτητα υλικά για κάθε νοικοκυρά, δεν νομίζετε?..
Σε ένα άλλο θα κλείσω μέσα μοσχοκάρυδο, κανέλα, τζίντζερ, μπαχάρι , κάρδαμο και κιτρινόριζα...

Στα βαζάκια αυτά μπορείτε να κλείσετε μέσα τους ότι νομίζετε εσείς πως θα αρέσει στους φίλους σας..Τα επόμενα που θα ετοιμάσω θα τα γεμίσω με καραμέλες και γλυφιτζούρια για τα μικρά της οικογένειας!..

Μια άλλη υπέροχη ιδέα που βρήκα στο Pinterest είναι αυτή με πορτοκάλι, cranberries, ξύλα κανέλας, δενδρολίβανο, κίτρο και κόκκους μοσχοκάρυδου!..Είναι υπέροχο μείγμα να το βράσεις και να μυρίσει όλο το σπίτι Χριστούγεννα!!..Το μείγμα αυτό μπορείς να το διατηρήσεις σε ένα μπολ στο σπίτι σου και να μην χορταίνεις να το μυρίζεις σε όλο το σαλόνι τριγύρω!...
Ρίξε μια ματιά εδώ!...

Μικρό αλλά πολύ σημαντικό tip: Αν θέλεις να μην παιδευτεί πολύ ο φίλος σου όταν θα χρειαστεί να βγάλει τα υλικά από το βάζο, φρόντισε να έχεις χωρίσει το κάθε ένα με ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο που το έκοψες στα μέτρα του πάτου του βάζου!...

Αν σου άρεσε αυτή η ανάρτηση θα χαρώ πολύ να την κοινοποιήσεις και στους φίλους σου!..
Προς το παρόν σας μαμαδογλυκοφιλώ και τρέχω να συνεχίσω το πλέξιμο των σκουφιών για τα ανίψια μου!!..Και είναι πολλά πιστέψτε με!!...

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts