Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

My happy hour!

by - Δευτέρα, Νοεμβρίου 16, 2015

Δευτέρα σήμερα και η εβδομάδα αυτή για μένα θα είναι από τις καλύτερες των τελευταίων ημερών!..Επιτέλους, θα ' ρθει η μανούλα μου να καθίσει μαζί μας για αρκετό (φαντάζομαι) διάστημα...Χτες, πέρασα ένα όμορφο απόγευμα Κυριακής χαλαρώνοντας στην αγαπημένη μου γωνιά του σπιτιού μας με ζεστό τσάι και πολύ πλέξιμο και τα παιδιά να απασχολούνται με γέλια και τραγούδια από τον μπαμπά τους!


Ήθελα πολύ να τελειώσω τα δυο σετάκια που ξεκίνησα εδώ και μέρες, αλλά λόγω του χεριού μου ,που το είχα τυλιγμένο από την πολλή κούραση, δε μπορούσα με τίποτα να  πλέξω..Αυτό, βέβαια, είχε τα αρνητικά του μιας και έχασα την ψυχοθεραπεία μου όσο να πεις...
Ευτυχώς το χεράκι μου επανήλθε εγκαίρως και βρήκα τους ρυθμούς μου...
Τα δωράκια είναι έτοιμα για αποστολή..Μπορεί να είναι με ατέλειες και λαθάκια, σίγουρα όμως είναι πλεγμένα με πολλή αγάπη και αρκετή βοήθεια από τους μικρούς μου βοηθούς, οι οποίοι έτρεχαν μόλις το νήμα μου μπλεκόταν κάπου..


Τα tutorial που χρησιμοποίησα μπορείς να τα δεις εδώ και εδώ....
Είναι η πρώτη μου απόπειρα να φτιάξω κάτι τόσο πολύπλοκο..Εσένα  ίσως να σου φαίνεται απλό αλλά εμένα, ως αρχάρια, με έκανε να αφιερώσω διπλάσιο χρόνο από το κανονικό που διαθέτω για να ολοκληρώσω ένα σκουφάκι..


Πρόκειται για σετάκια..Σκουφάκι με  κασκόλ...Σειρά τώρα έχει ο Πειρατής του Ντίνου μου, ένα αρκουδάκι Angry birds αλλά και χριστουγεννιάτικα στολίδια για το δέντρο μας..
Η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχω μπει σε Christmas mood..Ο καιρός είναι πολύ φιλικός και ζεστός για να αλλάξει η διάθεσή μου...
Ίσως το σκεφτώ από την επόμενη εβδομάδα..
Για όσους όμως μπήκατε, χαίρομαι πολύ να σας βλέπω να στολίζετε και να ετοιμάζετε Χριστουγεννιάτικες κατασκευές..
Μια πολύ όμορφη είναι αυτή της Ελεάνας!!!
Πέρυσι τεμπέλιασα πολύ η αλήθεια είναι και δεν έκανα καμία Χριστουγεννιάτικη κατασκευή..Φέτος έχω σημειώσει αρκετές!!Για να δούμε..Θα πετύχω καμία!!..???


Στην επόμενη ''crochet'' συνάντησή μας θα σας δείξω την κουβέρτα μου, που επιτέλους ολοκλήρωσα και σου είχα δείξει πώς την ξεκίνησα εδώ!!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!!
Σμουτς!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts