Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

φωτογράφισέ το #2..!!~~

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 18, 2015

Άλλη μια εβδομάδα έλαβε τέλος και θέλησα να συγκεντρώσω τις φωτογραφίες που αποθανάτισα τις ημέρες που πέρασαν..
Εσύ έγινες μέρος της υπέροχης αυτής ομάδος μας...ή όχι ακόμη>??
Κάπως έτσι, λοιπόν γεμίσαμε τις ώρες μας την 3η εβδομάδα του νέου έτους..
Με μπόλικο καφεδάκι στις αγαπημένες μου κουπίτσες..#starbucks είσαι...

Με μπόλικο παιχνίδι και ζωγραφιές..
Παραγγείλαμε και τη στολή του αγαπημένου μας Buzz lightyear..
Την περιμένουμε πώς και πώς..( ε, ρε τι με περιμένει φέτος..μου ζήτησε και διαστημικό σκάφος)
Με τη άφιξη του γουριού για το σπιτάκι μας τη χρονιά αυτή...
Για φέτος επέλεξα λίθο αχάτη, μιας και λένε ότι συμβολίζει την αφθονία, δύναμη, ανάπτυξη, σταθερότητα, αυτογνωσία, μακροζωία και φυσικά προστατεύει από το κακό μάτι, εθισμούς και εμμονές..
Ανακαλύψαμε την αγάπη του Ντίνου να αποθανατίζει και αυτός στιγμές της καθημερινότητάς μας...
 Η πρώτη μας selfy τραβηγμένη από τα χεράκια του μικρού μου φωτογράφου!!~
Η φωτογραφία που θα σας δείξω παρακάτω μπορεί να μην είναι τραβηγμένη από τα χεράκια μου αλλά αποτελεί σημαντική προσωπική στιγμή μιας και μοιράστηκα το απόγευμα της Παρασκευής με μανούλες που ήθελα από καιρό να συναντήσω από κοντά..
Θέλω να σας δείξω μία από τις νέες μου φίλες που γνώρισα την Παρασκευή..
Είναι η μαμά δύο καινούργιων φίλων του Ντίνου..
Με τη Μάγδα από το Κάθε μέρα γονείς
Από την συνάντηση εκείνεης της ημέρας λάτρεψα αυτή τη φωτό με το δεινοσαυράκι μου (πάλι δεν είναι τραβηγμένη από τα χεράκια μου αλλά τι να κάνουμε??..~~)
Για το τέλος άφησα το 1302992013στό αυτοκινητάκι του μικρού που αγοράσαμε σε μία από τις εξόδους μας, το οποίο επίσης τράβηξε μόνος του σε ανύποπτο χρόνο...
Κάθε βράδυ ανακαλύπτω όλο και περισσότερες φωτογραφίες τραβηγμένες από τα χεράκια του, οι οποίες μαρτυρούν ότι χρησιμοποιεί τη φαντασία του σε όλο αυτό..
Η καθεμία έχει το νόημά της και το δικό της στήσιμο..
Αυτό είναι κάτι που με ξεπερνά..
Τοποθετημένα προσεκτικά και στη σωστή γωνία..
Ατιμούτσικο δεινοσαυράκι μου!!~~..
Proud mommy!!~~..
So, σας μαμαδογλυκοφιλώ...
Stay tuned καθότι τα μεσάνυχτα ξεκινάει το link party μας!!!!>.
Καιρό είχα να διοργανώσω ένα..
Έχουμε και μπόλικο νέο αίμα στην ομάδα να γνωρίσουμε!@!~
Hugs 'n' kisses...
Happy Sunday night...

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts