Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Christmas printables~~!

by - Πέμπτη, Δεκεμβρίου 11, 2014

Μετά από μια κουραστική ημέρα ώρα για χαλάρωση..
Είπα να καθίσω να ξεχωρίσω ποια printables θα εκτυπώσω με σκοπό να στολίσουν τις διάφορες δημιουργίες μου για τις γιορτές..
Άσε που ακόμα δεν στείλαμε το γράμμα μας στον Αι Βασίλη και ο Ντίνος λίγο πριν πέσει για ύπνο το θυμήθηκε..
Με μεγάλη απογοήτευση με κοίταξε και μου' πε ότι μόνο αυτός δεν θα έχει δωράκι για τα Χριστούγεννα...
"Μα γιατί μαμά..αφού είμαι καλό παιδάκι..."..
Ok...έλιωσα..
Αύριο, λοιπόν, θα βάλουμε και εμείς το δικό μας γραμματάκι μέσα στην μποτούλα του ώστε να το πάρει ο καλός μας Άγιος τη νύχτα που θα μας επισκεφτεί..
Όχι τίποτα άλλο μη μας φέρει και ότι να ' ναι δηλαδή...
Μμμμμ.....φυσικά και θα στείλω και εγώ το δικό μου γράμμα..
Κάποια μηνυματάκια τα έχω στείλει ήδη δηλαδή στο δικό μου Αι Βασίλη...( γκουχου γκουχου Δημήτρη εννοώ...χοχοχο)...
Αλλά, όπως, πάντα προέχουν τα μικρούλια μας και τα αγαπημένα μας πρόσωπα..
Anyway...
Θέλετε να δείτε τι επέλεξα εγώ ?..
Το δικά μας γράμματα προς τον Αι Βασίλη..
Του Ντίνου..
Της Stacy's..
Της μαμάς...( no comments)
Του μπαμπά..(ε ναι έχουν και οι μπαμπάδες ανάγκη..κακώς τους ξεχνάμε, αξίζουν τα περισσότερα)..
Να και το σημείωμα που θα του αφήσουμε στην οικογενειακή μας μπότα στο τζάκι..
Μπορεί να μη το στείλουμε ταχυδρομικώς...
Αυτός, όμως, με το δικό του μαγικό τρόπο θα το πάρει..
Λένε ότι μυρίζεται το κάθε γράμμα και όποτε έχει χρόνο στέλνει ένα ξωτικό να το πάρει κρυφά μέσα στη νύχτα..
Ίσως του αφήσουμε και αυτουνού ένα μπισκοτάκι για το δρόμο..
Να και οι ετικέτες που διάλεξα να στολίσω τα δωράκια για τους αγαπημένους μου..
Ήδη παρέλαβα τα πρώτα γούρια για δυο πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα..




Νομίζω ότι είναι αρκετά για να στολίσουν και τον μπουφέ μας αλλά και τα δωράκια μας..
Θέλω πολύ να προλάβω να φτιάξω και κάτι με τα χεράκια μου..
Ίσως κανένα σκουφάκι για τη μικρή ανιψούλα μου την Ελισαβετούλα!!...
Εκτός του δώρου της να έχει κάτι που το έφτιαξε η θεία με τα χεράκια της..
Για το τέλος, σας άφησα το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης μιας και δεν έφτιαξα κάτι φέτος ούτε και αγόρασα..
Θέλησα να φορτώσω λιγάκι παραπάνω το δεντράκι μας αυτή τη χρονιά με στολίδια αφιερωμένα στα πρώτα ουσιαστικά Χριστούγεννα με τη Stacy, μιας και πέρυσι ήταν λίγων ημερών και δεν το ευχαριστήθηκε..
Διαλέξτε το δικό σας..


Αυτό το χαριτωμένο θα το κρεμάσω πάνω από το τραπεζάκι του Ντινούλη..
Μπορεί να μη ξέρει να διαβάζει ακόμη αγγλικά αλλά θα έχει πλάκα να φαντάζεται τι αντιστοιχεί στην κάθε μέρα..
Αυτό είναι το κανονικό ημερολόγιο να το συμπληρώσετε όπως νομίζετε εσείς, ώστε να οργανώσετε τις μέρες σας..
Και μια λίστα με τις επιθυμίες σας..
Αυτήν θα την εκτυπώσω πολλές φορές..χοχοχο
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!..
Με καλεί το κρεβατάκι μου και η αγκαλίτσα του αντρούλη μου!..
Sleep tight my friends..
And never stop dreamin'...
Yours, 
Evi

P.s. : Do you believe in Santa?!~!!??..oh!yes i do!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts