Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

to do or not to do!

by - Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 19, 2014

Έπειτα από πολλή σκέψη και την πολύτιμη βοήθειά σας στα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης μου, τελικά νομίζω πως φέτος το δωράκι που θα κάνω στον εαυτό μου είναι να μη ασχοληθώ καθόλου με προετοιμασίες και μαγειρέματα..
Πήγα στο αγαπημένο μου ζαχαροπλαστείο εδώ απέναντι..
Παρήγγειλα λίγα cake pops, λίγα macarons και φυσικά την τουρτίτσα μου..
Σίγουρα θα σβήσω τα κεράκια με λίγους φίλους και τα ξαδέρφια μας από τον Καναδά που, δυστυχώς, σε λίγες μέρες μας αποχαιρετούν..
Άντε να δούμε πότε θα 'ρθεί αυτή η μαγική ώρα να τους επισκεφτούμε και εμείς..
Ξέρω ότι μπορεί να το μετανιώσω και τελευταία στιγμή αύριο να τρέξω να ανοίξω ζυμάρι,..
Τέτοια είμαι εγώ..
Όλο λέω δεν θα κάνω και όλο με πιάνει ανησυχία..
Φέτος ένας παραπάνω λόγος που ΔΕΝ θέλω να μαγειρέψω είναι το γεγονός όπως σας έχω ήδη πει, ότι ξεκίνησα επιτέλους δίαιτα..
Σήμερα ετοίμασα παστίτσιο και δεν το άγγιξα..
Τη μύτη μου 'σπασε η μυρωδιά του μοσχοκάρυδου και της κανέλας στον κιμά αλλά το έριξα στον ύπνο μετά το μεσημεράκι και ξεχάστηκα..
Δύσκολες ώρες..αλλά ιερός ο σκοπός...
Τώρα που σας γράφω ακούω αυτό..
Τον αγαπώ αυτόν τον καλλιτέχνη..
Πάντα με ταξιδεύει κάπου εκεί ανάμεσα στα σοκάκια της Νέας Υόρκης..
Κάποια κομμάτια του τα έχω συνδυάσει με τα Χριστούγεννα ίσως για αυτό να τα αγαπώ ένα παραπάνω!
Λοιπόν σας αφήνω ...
Είναι ώρα για little people με τα μωράκια μου..


Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!


 Και μην ξεχνάτε να σκέφτεστε θετικά!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts