Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

lazy mornings

by - Τρίτη, Σεπτεμβρίου 09, 2014

Αυτή η εβδομάδα ,ομολογουμένως, κυλάει βασανιστικά αργά..
Όλο το πρωί το περάσαμε διαβάζοντας τα καινούργια μας και πολύ αγαπημένα παραμυθάκια τα οποία μας έκαναν το γύρω του κόσμου..

Προσπάθησα να μάθει ο Ντίνος αγαπημένους προορισμούς συνδυάζοντάς τους με τα μεγάλα τους μνημεία ή ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους που μόνο εκεί μπορείς να συναντήσεις..
Ευτυχώς τα βράδια τα περνάμε με φίλους παρέα..


Το βράδυ της δευτέρας είχα τη χαρά να συνομιλώ μέχρι αργά μέσω Skype με μια πολύ αγαπημένη μου φίλη την οποία δυστυχώς για εμένα την κέρδισε το Λονδίνο..
Και γιατί να μην την κέρδιζε άλλωστε..
Και εγώ αν δεν είχα κάνει τη δική μου οικογένεια πολύ πιθανόν εκεί να τριγυρνούσα..
Ίσως να δούλευα σε κανένα fast-foodαδικο ή σε κατάστημα ρούχων παράλληλα με τις σπουδές μου..
Ή ακόμα καλύτερα στο αγαπημένο μου μαγαζί με αντίκες στην Portobello street στο Notting Hill..
Τα όνειρα είναι για εμάς άλλωστε..
Anyway..
Πάλι είχα δεν είχα στους δρόμους τους Λονδίνου κατέληξα..
Αναμένουμε το Σάββατο μιας και παντρεύεται αγαπημένο μας πρόσωπο και σκέφτομαι να τρέξω στα μαγαζιά..
Τουλάχιστον τώρα υπάρχει και δικαιολογία..
Την επόμενη εβδομάδα θα επιστρέψω δριμύτερη και λέω να ξεκινήσω πάλι τα parties με τις φίλες μου από την αγαπημένη μου ομάδα που μου έμαθε πολλά όσον αφορά το blogging..

Eπίσης σας ετοιμάζω νέα στήλη με free printables που τα βρήκα σε διάφορα υπέροχα blogs του εξωτερικού..Δεν μπορώ παρά να μην τα μοιραστώ μαζί σας!!!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts