Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy Sunday night!@

by - Κυριακή, Σεπτεμβρίου 21, 2014

Δροσερό απογευματάκι Κυριακής..
Έχω φτιάξει το πρώτο μου ζεστό τσαγάκι ..
Favourite flavour??...Earl Grey of course..
Η Stacy δίπλα μου παίζει με τα little people της..
Ο Ντίνος βόλτα με το μπαμπά..
Εγώ κάνω μια γρήγορα αναδρομή στη χτεσινή νύχτα..
Δεν τήρησα την υπόσχεση στον εαυτό μου και ναι μαγείρευα όλη μέρα..
Το απόλαυσα, βέβαια, γιατί είχα πολύ καλό βοηθό μέχρι το μεσημέρι..
Φυσικά, πρόκειται για το αντράκι μου..
Έκανε και πολλές ζημιές δεν σας κρύβω..
Από την άλλη, όμως, είχε και την πλάκα του..
Το αποτέλεσμα με δικαίωσε όμως για μια ακόμη φορά..
Όλα έτοιμα στολισμένα για το μπουφέ μας..
Τα λουλούδια της μαμάς στο βάζο και έτοιμη να υποδεχτεί τους καλεσμένους της..
Η τούρτα ομολογουμένως έκλεψε την παράσταση..
Η βραδιά κύλησε με συζητήσεις στη βεράντα και για καλή μας τύχη δεν φυσούσε...
Ήταν μια δροσερή νύχτα με πολλές αναδρομές στο παρελθόν και συγκεκριμένα στη ζώη του άντρα μου στη Αμερική..
Μέχρι και ιστορίες για αρκούδες είπαμε!!..
Αύριο σας χρωστάω συνταγές όσων στόλισαν τον φετινό μπουφέ γενεθλίων μου..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Πρέπει να ετοιμαστώ διότι περιμένω μια αγαπημένη μου φίλη , η οποία δεν τα κατάφερε χτες να έρθει...
Relax and enjoy your night!
Και μη ξεχνάτε...

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts