Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

happy my September!!

by - Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 04, 2014

Happy September ....
Ο Σεπτέμβρης ομολογουμένως είναι ο αγαπημένος μου μήνας..
Επειδή από μικρή τους 3 μήνες του καλοκαιριού τους περνούσαμε συνήθως στο εξοχικό μας στη θάλασσα πάντα περίμενα με ανυπομονησία να 'ρθει αυτός ο μήνας να επιστρέψουμε σπίτι μας και να ξεκινήσει το σχολείο..
Δεν έβλεπα την ώρα να αγοράσω καινούργια τετράδια, βιβλία και στυλό δεν σας κρύβω..
Πάντα τρελαινόμουν για το άρωμα των καινούργιων και φρεσκο- καπλαντισμένων βιβλίων μου..

Δεν ξέρω για εσάς, εμένα πάντως η μαμά μου κάθε χρονιά μου τοποθετούσε την προστατευτική αυτή μεμβράνη στα βιβλία μου ώστε να διατηρηθούν όσο το δυνατόν καλύτερα..
Από την άλλη, είναι μήνας γιορτής στο σπίτι σχεδόν κάθε εβδομάδα..
Με το καλωσόρισμα του μήνα ο αδερφός μου έχει γενέθλια..
Έπειτα ακολουθεί η γιορτή της αδερφής Σοφίας..
Και λίγο πριν τον αποχαιρετήσουμε είναι τα γενέθλιά μου..
Φέτος νομίζω κατάλαβα πώς μεγάλωσα..
Να σας πω την αλήθεια μέχρι πρότινος νόμιζα ότι είμαι ακόμη 25..
Θαρρείς και από τα 25 μέχρι και τα 28 μου, που καλούμε να κλείσω σε λίγες μέρες, υπάρχει ένα τεράστιο κενό μνήμης..
Τα χρόνια αυτά πέρασαν τόσο γρήγορα σαν νεράκι..
Λίγο το πτυχίο μου..
Λίγο οι σπουδές μου πάνω στην αγγλική γλώσσα..
Λίγο ο έρωτας με τον άντρα μου και ο αρραβώνας μας..
Κύλησαν τα χρόνια..
Έπειτα με το γάμο και τα παιδιά δεν θυμάμαι απολύτως καμία μέρα που να πρόλαβα να σκεφτώ πότε πέρασαν οι μέρες..
Καλά καλά δεν θυμάμαι πότε πέρασαν οι εγκυμοσύνες μου..
Πότε γέννησα...
Πότε αυτά δυο διαβολάκια μεγάλωσαν και τρέχουν μέσα στο σπίτι..
Και πόσα ακόμα χρόνια θα περάσουν χωρίς να το μυριστούμε..
Αυτές τις μέρες επικρατεί αναστάτωση στο σπίτι..
Το μεγάλο μου διαβολάκι από την ώρα που κλείστηκε στο σπίτι είναι θηρίο ανήμερο..
Ευτυχώς από μέρα σε μέρα θα ξεκινήσει σχολείο και οι ώρες του θα περνούν πιο εποικοδομητικά..
Η μικρή από την άλλη έχει πέσει σε κάθε γωνιά του σπιτιού αλλά συνεχίζει απτόητη το μαραθώνιο της να σταθεί επιτέλους στα πόδια της..
Τη βλέπω και αυτή θα είναι ανεξάρτητη σαν τη μαμά της..
Ανήσυχο στοιχείο προβλέπεται η δεσποινίδα...
Σήμερα λέω να ετοιμάσω κανα δυο εδέσματα και να πιω στην υγειά του αδερφούλη μου που κλείνει τα 38 του χρόνια..
Αισθάνομαι τόσο τυχερή που έχω τα αδέρφια μου σε αυτή τη ζωή..
Αξία ανεκτίμητη ο αδερφός και η αδερφή στη ζωή σου..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ.
Τρέχω να ζυμώσω!!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts