Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy Monday!

by - Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 29, 2014

Το φθινόπωρο τελικά μπορεί να μας χτύπησε την πόρτα την Παρασκευή το βράδυ δεν ήρθε, όμως, για να μείνει..
Μάλλον περαστικό θα ήτανε..
Σήμερα και πάλι έχει χαρά Θεού έξω..
Ok..όχι με την ζέστη των πρώτων εβδομάδων του Σεπτέμβρη αλλά αρκετά ζεστά ώστε να μην χρειαζόμαστε ζακέτες..
Σήμερα με περιμένει πολύ πλύσιμο και σιδέρωμα..
Επέστρεψε και ο Δημητράκης μου και μαζεύτηκαν λιγάκι παραπάνω τα άπλυτα..
Την τιμητική τους έχουν, επίσης, οι κουρτίνες των δωματίων..
Λιγάκι μαλακτικό παραπάνω και να τη η μυρωδιά φρεσκάδας στο σπίτι..
Επίσης, το απόγευμα λέω να "ξεθάψω" τις κλωστές μου και τα κουβάρια μου..
Χειμώνα έρχεται (ελπίζω όχι σύντομα), ευκαιρία να θυμηθώ τις γνώσεις μου στο knitting and crochet..
Έχω αποθηκεύσει και κάτι τέλειες ιδέες στο pinterest και λέω να τις υλοποιήσω!..
Το μόνο που μου μένει είναι online shop να μου φέρει σπίτι καμιά δεκαριά μαλλιά και κουβάρια που θέλω..
Αν έχετε κάτι στα υπόψιν please let me know!..
Τι θα λέγατε να αυξήσουμε τη συλλογή μας με τα printables για τα καδράκια μας στην κουζίνα και το craft room..
They are all yours babes!!..

 






Σας μαμαδογλυκοφιλώ ..
Επιστρέφω με free printable calendar 2015 από μια αγαπημένη μου blogger \..
Stay tuned!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts