Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

back to school!!

by - Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 11, 2014

Η μέρα σήμερα ιδιαίτερη!!Άλλη μια σχολική χρονιά ξεκινάει!Είμαι τόσο χαρούμενη..Όχι για τα δικά μου τα παιδιά..Εκτός από τον Ντίνο και την Αναστασία έχω και άλλα τέσσερα παιδάκια μέσα στην καρδιά μου!..Φυσικά αναφέρομαι στα 4 ανίψια μου!/..\που σαν αυτά τίποτα άλλο στον κόσμο!

back to school
via Google




Η Ζωή που σήμερα πρώτη μέρα αντικρίζει τις φαρδιές πλατιές πόρτες του Γυμνασίου...Ο Αργυράκος μου, που βρίσκεται, πλέον, στην 3η δημοτικού..Ο Ξενοφών μου, το παλικάρι μου, στην τέταρτη τάξη..Και η Αργυρούλα, η βεντέτα μου, επισήμως έγινε "δευτεράκι"..Όταν πρωτοέγινα θεία ήμουν μόλις 16 χρονών..Με αυτά τα μωρά κατά μία έννοια μεγαλώσαμε μαζί..Είμαι πολύ περήφανη για αυτά διότι είναι επιμελείς, συνεπείς και κυρίως διαβάζουν μόνοι τους με ελάχιστη βοήθεια των μαμάδων τους..Εντάξει ίσως η Ζωζώ, η μεγαλύτερη της παρέας και η πιο καλομαθημένη όλων, ίσως αυτή να χρειάζεται λίγη παραπάνω φροντίδα..Όχι γιατί δεν τα καταφέρνει μόνη της αλλά, κυρίως, γιατί δεν ξεκολλάει από την ποδιά της μαμάς της..

back to school blogpost
via Google
Καλή σχολική χρονιά, λοιπόν, με όρεξη...δημιουργία..ομαδικότητα..σοφία..Με κανονικά βιβλία για τα παιδιά και όχι φωτοτυπημένα σε κόλλες χαρτιού χωρίς χρώματα..Με δασκάλους γεμάτους όρεξη για μετάδοση, υπομονή και επιμονή...Και μαθητές όλο φαντασία και ζωηράδα, τόσο πνευματική όσο και σωματική..Καλή σχολική χρονιά σε όλους τους μαθητές του κόσμου!Μην ξεχνάτε εσείς είστε το μέλλον μας..εσείς το κρατάτε στα χέρια σας..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts